Jul 12, 2014

kebaikan Ostematrix shaklee untuk semua

Teringat zaman sekolah dahulu,cikgu sering ingatkan pengambilan kalsium amat penting untuk pertumbuhan tulang dan gigi yang kuat.

Apabila menjelang usia 30 an,ostopeorosis dan sakit-sakit badan akan mula menyerang.Tak ramai dari kita akan konsisten mengambil susu setiap hari.Betul tak? malah ada juga yang sukar minum susu kerana tak tahan dengan bau susu tersebut.

Dahulu saya pernah pelik kakak di office sering menelan pil kalsium sepanjang mengandung.Katanya kesian kat bayi dan dirinya kalau dirinya tak suka telan susu,tapi tak nak jugak telan pil kalsium..Lagilah sepanjang mengandung ni mudah sangat kejang,letih,lesu dan paling penting kalsium untuk pembentukan tulang dan gigi bayi.Sebab tu ramai ibu yang sering sakit gigi semasa hamil.

Saya salah seorang dari mereka.Apabila di sahkan hamil,saya pasti sakit gigi dan mesti gigi mudah rapuh dan 'tertanggal'.Saya pernah pergi cabut gigi ketika berpantang hari ke 9 dek kerana tidak tahan dengan masalah gigi berlubang ketika itu!ITu 5 tahun dahulu ketika saya masih belum kenal pil kalsium ini.

Alhamdulillah,sejak saya mengenali ostematrik shaklee,semasa hamil anak ke 4,saya tidak sakit gigi lagi malah jarang sangat kejang dan lenguh-lenguh kaki dan pinggang.Di sebabkan saya banyak duduk di opis,jadi saya memang sangat-sangat perlukan pil oste ini.

Kenali pil ostematrix
ostematrix shaklee

Pil ini mudah sangat untuk di telan kerana ia tidak mempunyai sebarang bau ubat ye.Lengkap dengan magneisum dan kalsium membantu gigi dan tulang kuat serta juga memberi kesihatan menyeluruh kepada badan.

Kebaikan pil ostematrix buat ibu menyusu

Ibu-ibu sudah tentu maklum kebaikan kalsium untuk ibu-ibu kan?pernah tak ibu-ibu 'skip' pengambilan susu seharian? Apa yang terjadi? Adakah ibu merasa mudah penat? cepat marah? moody? stress? Kejang dan kerap sakit pinggang?

kerana itu pil ostematrix amatla bagus di ambil oleh ibu menyusu.Pil ostematrix ini juga boleh meningkatkan kuantiti susu ibu yang menyusu bayi secara tidak langsung.

Apabila badan ibu bertenaga dan sihat,dapat tidur dengan lena setiap malam,tiada kemurungan,maka ia akan membantu merembeskan oksitosin dengan baik sekali.Secara tidak langsung,ia membantu meningkatkan kuantiti susu.

Bagi set penyusuan,pil ostematrix juga termasuk dalam pek 3M. Malah dalam alfafa juga mengandungi kalsium tetapi hanya sedikit sahaja.

Bagi yang belum mencuba Ostematrix Shaklee, cubalah dapatkannya supaya anda rasakan perbezaannya. Saya jamin, anda akan sangat berpuashati dengan Ostematrix. Berikan diri anda peluang untuk nikmati kesihatan yang lebih hebat.

Kenapa Ostematrix patut anda pilih?

Ostematrix Shaklee mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak menyebabkan kita sembelit dan lebih selamat dari risiko batu karang.

Malah pengambilan 4 biji setiap hari amat di galakkan untuk melengkapkan keperluan kalsium setiap hari.

Ostematrix untuk semua

  • Jika anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.
  • Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!
  • Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.
  • Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.
  • Jika anda ibu yan berpantang dan mengalami masalah sembelit,ostematrix memberi kelegaan dan dapat membantu mengatasi masalah sembelit.Malah ibu tak perlu risau kerana dari hari pertama selepas bersalin,ia mmebantu pelawasan.
  • Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)
  • Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!
  • Jika anda tidak lena tidur malam,Ostematrix membantu memberi tidur yang lena malah dapat bangkit dengan mudah sekali.


Bagi yang dah amalkan, tahniah kerana anda memberi tubuh badan anda antara supplement formula terbaik dari Shaklee! Bagi yang belum cuba dan mengambil kalsium dari jenama lain, apa kata cuba Ostematrix Shaklee dan saya yakin anda akan jatuh cinta dengan kebaikan yang anda perolehi!!!!

Harga 1 botol hanyalah RM 61 sahaja. 1 botol ostematrix mengandungi 120 biji. Jika anda berminat untuk dapatkan ostematrix ini,boleh hubungi saya untuk order dan konsultasi cara makan.

Tempah sekarang untuk nikmati kesihatan lebih baik..

sms/wsap 016 358 9018
FB page impianz shoppe

ATAU anda boleh membuat pembelian sendiri menggunakan kad kredit/debit disini:
Pembelian ostematrix







No comments:

Post a Comment