Apr 4, 2014

Ostematrix-pil kalsium terbaik untuk anda

"Alhamdulillah,sejak mengambil ostematrix ni lenguh-lenguh pinggang dah hilang"
"saya senang bangun pagi dan bertenaga je walau anak kerap bangun malam menyusu"
"owh senangnya membuang pagi-pagi..takde masalah sembelit lagi"
"sejak makan oste ni,dah jarang saya kena simpul biawak..kalau tak sebelum ni asyik je sakit sorang-sorang..mau nanges ade"

Ini antara testimoni customer yang pernah mengambil ostematrix shaklee ni..Pengalaman saya sendiri,saya mula mengambil semasa kehamilan anak ke4..sebelum ni,kalau mengandung mesti saya kene kejang kaki tengah-tengah malam..mau nanges tau..nak pijak lantai pun betapa sakit dan seksanya..Alhamdulillah sejak rutin mengambil 2 biji sebelum tidur,jarang sangat dah kena kejang ni..

1 lagi saya ni kalau hamil mesti mudah sakit gigi.Berdenyut-denyut je..Doktor bagitahu saya kurang kalsium kerana kalsium saya dah diserap oleh bayi dalam kandungan..Nak cabut tak boleh last-last makan jela ostematrix ni..Alhamdulillah memang hilang sakit gigi saya ni..sempatla tunggu bersalin dan lepas tu p jumpa doc gigi!!

Dan semasa dalam pantang,saya juga teruskan mengambil ostematrix ni..Paling best hari kedua lepas bersalin saya dah membuang selepas mengambil pil kalsium ni..Dan walau anak kerap bangun malam menyusu,saya boleh bertenaga dan  segar waktu siang.Tiada masalah pening kepala walau kurang tidur..

Ostematrix Lebih dari Kalsium




ostematrix shaklee


Siapa yang boleh mengambil Ostematrix?

-Ibu hamil
-Ibu berpantang
-Ibu menyusu
-Pesakit diabetes
- Pesakit darah tinggi
-Sesiapa yang kerap kejang,sakit lutut dan kaki
-Sesiapa tak suka minum susu
-Sesiapa yang hadapi masalah sukar tidur
-Sering lesu
-Pesakit migrain

Pelbagai khasiat Ostematrix Shaklee


faedah Ostematrix

Harga sebotol ostematrix ni hanyalah RM61 sahaja.1 botol mengandungi 120 biji.Untuk bulan April ni, shaklee menawarkan beli 6 percuma 1.



Sangat jimat tau.Anda boleh hadiahkan kepada yang tersayang-mak ayah,atuk nenek atau kongsi dengan kawan-kawan @ sedara-mara

Jom dapatkan segera..Insyaallah sangat membantu untuk kesihatan tulang dan gigi anda..Jangan tunggu lagi,,Hubungi saya segera seperti di bawah:


sms/wassap/call 016 358 9018(Sue)
SID 889 806
FB page: Impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com
COD kawasan bangi,kajang,mines dan uniten
Pos laju seluruh Malaysia



No comments:

Post a Comment