Apr 20, 2014

cara mendaftar keahlian shaklee

Fenomena shaklee telah melanda di Malaysia..Mana tidaknya wall FB penuh dengan cerita-cerita shaklee..Apa yang best sangat tentang shaklee ni?

Haa..jom baca seterusnya ye..


Shaklee ni adalah supplemen semulajadi.Vitamin semulajadi ini adalah vitamin yang diekstrak daripada bahan/sumber semulajadi.Jadi apabila kita mengambil supplemen berasaskan sumber semulajadi,kesannya lebih baik untuk kesihatan kita dan juga bebas dari unsur-unsur bahan kimia @ kandungan dadah.



Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee?


Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran sebanyak RM79.50 atau membuat pembelian barangan shaklee dalam lingkungan RM800 untuk mendapat 200 points dan mendapat keahlian secara PERCUMA


DAN 


Anda cuma perlu menghubungi saya(saya akan uruskan pendaftaran) atau anda boleh pergi sendiri ke branch shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor.ID saya 889806.


Yuran Keahlian Shaklee


Yuran keahlian hanya RM69 sekiranya anda pergi sendiri ke branch atau tambahan RM10.60 untuk kos pos member kit.Jika anda berada di Sabah/Sarawak hanya tambah RM22.10 untuk kos pos ini.


Adakah perlu buat pembelian setiap bulan untuk mantaian keahlian?


Tidak perlu


Adakah perlu mantain point setiap bulan?


Jika sekiranya anda mengambil shaklee hanya untuk makan sendiri atau share dengan adik beradik dan saudara-mara,anda tidak perlu mantain point.TETAPI jika anda ingin memulakan business dengan shaklee ni,ada beberapa points tertentu yang perlu anda kumpul untuk dapat bonus bulanan.


Apa yang perlu saya lakukan untuk mendaftar keahlian?


Anda boleh hubungi saya untuk saya bantu daftar keahlian anda melalui email atau sms atau wassap.Hanya perlu masukkan duit dalam akaun saya dan bagi maklumat details seperti nama penuh,alamat,no tel,email, no akaun bank, No IC.


Apa kelebihan menjadi ahli shaklee?


Banyak yang Shaklee tawarkan kepada sesiapa yang berminat untuk serius dalam business shaklee.Menjadi ahli shaklee melayakkan anda mendapat harga lebih jimat  sehingga 25% dari harga pasaran.Selain itu,anda juga berpeluang mendapat 'cashback' semula dalam bentuk tunai apabila cukup points.


keahlian shaklee


Anda boleh baca di sini untuk maklumat lanjut mengenai kelebihan menjadi ahli shaklee.



kebaikan ahli shaklee




Jom..jangan tunggu lama-lama.Daftar segera untuk nikmati pelbagai keistimewaan yang Shaklee berikan.Juga anda berpeluang mengenali jutawan-jutawan yang hebat dalam group kami yang pastinya penuh bermotivasi,positif dan sentiasa ingin bantu anda..


Hubungi saya segera untuk bantu anda Lebih berjimat :



call/sms/wassap : 016 358 9018 (sue)
ID NO : 889 806
FB page: impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com
COD: Bangi,Kajang,Uniten,UPM,Mines
Pos laju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment