Mar 7, 2014

Kelebihan performance drink Shaklee - minuman elektrolit terunggul

Musim panas kering sekarang ni memang terasa sangat hauskan..Pastikan anda minum air kosong secukupnya dan pilihlah minuman elektrolit yang boleh memberi anda tenaga dan mengelakkan dari dehidrasi.

Performance drink - minuman elektrolit terunggul

Hari ni saya kongsi minuman elektrolit kegemaran saya dan keluarga iaitu performance drink.




Performance drink mengandungi banyak elektrolik dalam amat bagus untuk membekalkan tenaga dan mengelakkan dari dehidrasi.

Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impulse elektrik yang di gunakan oleh saraf dan otot badan.

KEISTIMEWAAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
  6. Bebas gas atau BEBAS berkarbonat.
  7. Kurang kandungan gula

Musim panas ni jangan biarkan bibir anda kering dan juga badan 'kering-kontang' ye..Bancuhla segelas performance drink ni..sama ada minum sejuk atau suam ia membantu badan ada mengekalkan bendalir dan mengelakkan dehidrasi

Performance drink juga boleh di ambil sekiranya anda atau anak-anak mengalami masalah cirit-birit atau kurang selera makan.

Kelebihan performance drink

Jom cubalah performance drink hari ni..Minuman sebenar untuk sang juara!!:-)

Hubungi saya:

Sue 016 358 9018
FB page: Impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com
COD : Bangi,mines,uniten dan kajang
Pos laju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment