Dec 12, 2013

Set kehamilan Shaklee untuk ibu kekal Cergas Bertenaga

Ramai ibu ketika hamil sangat mudah letih dan lesu..apatah lagi jika turut sama membantu suami mencari rezeki halal di luar dan pada masa sama perlu menguruskan anak-anak kecil di rumah..

Alhamdulillah,saya kini sudah masuk minggu ke 39, minggu terakhir kehamilan..Memang terasa sangat pantas masa berlalu dan lagi seminggu insyaallah si kecil ini akan menjengah dunia..

Sepanjang hamil kali ni saya memang sedikit 'luar biasa'..Wah apakah itu? Saya hanya ingin berkongsi sedikit pengalaman saya sepanjang kehamilan anak ke 4 ini..

Saya hamil kali ini ketika anak ketiga saya berusia 1 tahun..Subhanallah perancangan Allah amat hebat buat saya..Walau saya dah merancang@planning family dengan sebaiknya,tapi DIA masih anugerahkan saya amanah berharga ini..Maha suci Dia yang Lebih Mengetahui yang terbaik untuk hambanya..Saya menerima berita ini dengan hati begitu berat pada mulanya..kerana saya masih merasa seksanya dan sakitnya proses kelahiran anak ke3 yang lepas dan juga saya masih ingat lagi ibu mertua meminta saya jarakkan sedikit anak2 ni memandangkan anak-anak tengah nak membesa.Namun,hubby banyak bagi sokongan dan beri teguran positif kepada saya..owh insaf kejap..Allah dah hadiahkan yang terbaik untuk saya kenapa perlu saya menolaknya?

Saya mengamalkan dan mengambil set shaklee sepenuhnya kehamilan kali ini..Apa yang saya consume?

ESP,Vitalea,Ostematrix,Vitamin C dan B Complex ( ni lepas dah 5 bulan sy makan kadang2 je),Omega Guard






Apa yang saya rasa sepanjang mengambil set ini?

  • Kawan office pun ramai tegur saya cergas bertenaga seperti tidak mengandung.Boleh turun naik office tingkat 4 kalau ada training program.Saya masih boleh mendaki tangga 4 tingkat ketika usia kandungan 9 bulan..Subhanallah..
  • Alhamdulillah sepanjang hamil, Saya masih boleh menyusu anakanda bujang sehingga usianya 1 thn  7 bulan hampir setiap malam..
  • saya masih mampu dukung umair ketika dia meragam ketika saya 9 bulan (turun naik tangga kat rumah).
  • Lebih cergas dan bertenaga.Balik rumah saya masih mampu membuat kerja rumah.Ujian saya ketika kehamilan 37 minggu maid saya berhenti,saya uruskan semua kerja rumah-masak waktu malam dan pagi untuk bekalan ke opis,basuh baju,jemur baju,lipat baju,layan anak2 dll
  • Jarang kejang atau sakit kaki..Owh masih hamil anak ketiga hampir setiap malam saya mengaduh kesakitan terkena kejang /cramp ni..
  • Masalah sembelit langsung tidak ada.Setiap pagi memang sangat lawas :-)
  • Tiada masalah HB rendah,kencing manis dll

Alhamdulillah..Semuanya dengan IzinNya..

Jadi jika anda sedang hamil,memang saya high recommend anda untuk set ini..Insyaallah sedikit sebanyak membantu untuk kekal cergas walau banyak kerja di rumah dan pejabat.

Lain-lain testimoni:










Jom ibu-ibu hamil yag cantik dan anggun,dapatkan supplemen semulajadi ini untuk kesihatan diri dan bayi
Mendapat kelulusan HALAL JAKIM dan kelulusan KKM..

Dapatkan dari saya dengan harga SPECIAL..

Saya pasti anda juga mahu kekal cergas sepanjang hamil..

Hubungi saya segera untuk harga yang super istimewa.

Sms/whatsapp: 016 358 9018 (sue)
FB: impianz shoppe

COD: uniten,Mines,Bandar Baru Bangi
POS LAJU seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment