Sep 24, 2018

Sakit Pinggang Hilang, Pembuangan pun Lawas

ya Allah bang..kenapa sakit sangat pinggang ni? macam turun peranakan je?

Tah kenapa dan apa yang tak kena..mungkin terjatuh terduduk sebelum tu..tak sampai 2 jam kesannya pinggang belah kiri sakit ya amat..



Lepas solat isyak sambil bertelekung terbaring..tak pernah kena macam ni..

Terus ambil krim panas Mustajab warna merah tu..sapu-sapu..hangat panas tu rasa bestla sikit..

tapi masih rasa sakit ya amat..

Perlahan-lahan sengkak sendiri..teringat kak ipar , bidan bersalin buat sengkak bila urut lepas bersalin..best ni kalau dapat berurut.

Lepas tu terus teringat pil kalsium Ostematrix pun boleh bantu hilangkan sakit pinggang, kebas-kebas dan lenguh.

terus telan 3 biji malam tu dan tertidur bertelekung sampai pukul 2 pagi..

Alhamdulillah, bangun pagi tadi terasa dah hilang sakit pinggang..risau jugak sakit lagi so malam ni teruskan makan Ostematrix rutin seperti biasa.

Kenali Ostematrix

Ostematrix ni adalah pil kalsium yang bukan sahaja ada kandungan kalsium malah lengkap dengan magnesium, vitamin D serta zat mineral lain

Kandungan Ostematrix


Tiada pemanis, pengawet atau pewarna.

Tiada bau busuk ubat. Sangat mudah untuk di telan.

Saya dah mula berkenalan dengan Ostematrix sejak 5 tahun lepas ketika hamil adik Hannah. Pil kalsium ni juga suplemen saya bawak ke wad bersalin dan telan terus lepas tu sebelum tidur. Hasilnya bangun pagi saya tak de sembelit langsung dan lawas pembuangan tanpa rasa takut-takut selepas sehari bersalin. Rasa wooww sangat sebab pengalaman bersalin sebelum2 tu memang ada masalah sembelit dan sampai rasa fobia nak membuang air besar

Pil kalsium ni juga penyelamat ketika tangan saya kebas-kebas masa preggy adik Hannah. Kata doc, kurang kalsium walau saya dah makan pil kalsium doc bagi ketika tu.. So saya add on dengan Ostematrix dan B Complex..alhamdulillah, masalah kebas beransur pulih dan hilang.


Pil kalsium ni juga bantu hilangkan lenguh-lenguh badan selepas travel. Kalau balik kampung atau perjalanan jauh bercuti, memang saya bawa botol Ostematrix ni..Kebiasaan kalau lesu sangat badan, rasa lenguh sampai rasa tak larat nak buat kerja apa pun, telan Ostematrix ni 3 atau 4 biji dan insyaallah tak sampai sejam badan rasa fresh balik dan lepas tu boleh buat kerja seperti biasa ( memasak, mengemas dll)


Pil kalsium ni juga bantu atasi kejang kaki selepas berjam-jam travel balik kampung dan masa preggy dulu memang jarang sangat kena kejang kaki tengah-tengah malam berbanding sebelum kenal pil kalsium ni.

Sebab tu bila datang promosi Ostematrix ni memang saya takkan miss beli. 

Alhamdulillah, semua dengan izinNya.

jika adik,kakak, ibu ada masalah sama seperti yang pernah saya alami..Amalkan Ostematrix, Insyaallah sangat-sangat membantu..Lagi-lagi ibu hamil dan ibu menyusu, saya faham sangat masalah yang sering di hadapi..Sakit pinggang, sembelit, kejang kaki, kebas tangan, penat badan dll tu memang sangatlah sinonim dengan ibu-ibu.











Harga sebotol Ostematrix ni mampu milik. 1 botol ada 120 biji dan berharga RM61.25 ( exlcude postage)

saya sangat sarankan ibu, ayah dan seisi keluarga lah ..kalau ada mak ayah atau atuk nenek pun boleh ambil.


Promosi bulan ini boleh dapatkan 3 botol diskaun 5%

Berminat untuk dapatkan pil kalsium Ostematrix ini boleh hubungi saya di 016 358 9018 atau boleh klik di sini * whatsapp 016 358 9018


No comments:

Post a Comment