May 9, 2016

Business Online Paling Mudah dan Senang di Buat

Sejak GST diperkenalkan setahun lalu,makin ramai yang mula mencari jalan untuk menampung kos sara hidup yang makin tinggi dengan membuat pelbagai business untuk mendapat pendapatan sampingan, Jualan secara online di FB,Instagram semakin meningkat dengan pelbagai jenis peluang business.

Hari ni saya nak share salah satu peluang business jangka masa panjang yang sentiasa diperlukan dan mendapat sambutan hangat setiap masa iaitu business dengan Shaklee.. Dah ramai juga menjalankan business ni secara sampingan mahupun fulltime malahan dah ramai juga berjaya mendapat income bulanan ribuan ringgit tanpa gagal ya! Ada yang tak tersengaja dapat income bulanan lepas rajin buat sharing shaklee ni.

Dulu saya fikir Shaklee ni MLM yang sama jugak seperti yang lain..Bila orang duk offer business MLM ni,awal-awal lagi saya cakap TAK NAK!! Pernah jugak baca-baca dan dengar orang duk cakap MLM ni mesti ada modal besar..tapi senang je wat je loan bank..nanti bulan2 dapat income baya balik tapi untung lagi masyuk..

Fuhh..berpeluh2 dengar..Mana mau cari modal puluh ribu weh!! Lagi-lagi nak kene cari downline ramai-ramai pastu tengok upline beli kereta mewah,goyang kaki seronoknya..Fuhhh seram pk nak baya balik LOAN bank tu!!


Eh..betul ke Shaklee MLM camni? Sebenarnya modal nak buat business Shaklee ni hanya RM79.50 iaitu selepas register keahlian shaklee..Haa..mana ada ribu-riban kan..Lagi best sambil makan sendiri dan beli untuk keluarga dapat kumpul point/UV dan cukup syaratnya (150 point) setiap bulan,Shaklee bagi balik Cashback tunai /bonus masuk ke dalam akaun bank sendiri..Fuhh memang banyak jimat tau!

Kalau anda rajin pulak share-share pasal produk shaklee ni kat member-member opis,kawan sekolah,sedara-mara,jiran-jiran dan ramai pulak yang berminat dan order dengan anda,makin banyakla peluang untuk anda kumpul points dan pastinya bonus bulan tu kebaaboomla..syaratnya kene RAJIN SHARE je..Lagi-lagi share kat FB,Instagram yang dah macam lubuk mencari rezeki sekarang ni kan..Senang cite sambil-sambil online tu dapatlah jugak income..

Apa-apa business pun kene rajin..Businee nasi lemak ke, air kopi tarik ke,business tudung ke, ,tupperware ke tetap kene buat marketing jugakkan..Kalau tak camna orang nak tau anda business..ye tak?

Jom tengok video ni,kakak ni cakap business shaklee ni kita tak payah cari orang,orang akan cari kita..Haa camna tu? dan paling best time tidur pun boleh dapat SALE tau..wahh bestkan??




1st time saya terjebak dengan business Shaklee ni pun selepas ambik set penyusuan dan nampak sendiri kesan kat badan..Susu makin banyak,badan tak letih walau penat berkerja dan bejaga malam..Then slow-slow sharing ngan kawan-kawan kat opis produk2 shaklee ni tengok-tengok ramai jugak yang berminat dan beli..Lama-lama bila dah makan sendiri dan guna sendiri memang rasa berpuas hati dan buat business ni fulltime.

MLM Shaklee ni mengikut syariah dan tidak tindas orang bawahan. Jika rajin usaha dapatla sale,kalau tak jangan harap nak dapat hasil bonus tau walau downline kat bawah buat sale ribu-riban..

dan paling BEST sekali berada group yang sangat ohsem ni,banyak sangat dapat improve diri..yerla kita ni manusia..Perlu sering di ingatkan..Rakan-rakan yang supportive sering ingatkan tentang niat berbusiness kerana Allah, Amalkan dan buat Amalan Rohani,jangan sesekali tinggal.(Solat tahajud,solat dhuha,berzikir, zikir penyucian jiwa, bersedekah,bayar zakat dan lain-lain). Niat kita buat business bukan setakat dapat sale,tapi untuk membantu menambah nilai insan lain juga..
Insyaallah betul niat kita,Allah akan permudahkan. Yang penting pilih dan register keahlian dengan group yang betul tau..Bukan setakat nak business kat dunia je..Kat akhirat pun kita nak berjaya.

Nak tahu lagi kelebihan menjadi ahli Shaklee?? 

Jom baca details di sini ya --> Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee

Cara Nak Daftar Keahlian serendah RM79.50 seumur hidup

Shaklee ni memang dah lebih 50 tahun kat Malaysia. Memang diperakui, dan ribuan journal dan kajian telah di jalankan bagi memastikan produk sentiasa selamat dan berkesan. Mempunyai saintis yang berpengalaman dan setaip produk yang di keluarkan memang di jalankan pelbagai ujikaji, Paling best mestilah daripada bahan semulajadi, BEBAS pewarna,pengawet dan pemanis!

Apapun business kita buat, pastikan niat business kerana DIA, amalan rohani jangan tinggal, banyakkan bersedekah dan usaha jangan jemu,insyaallah kejayaan pasti menghampiri kita.


Sekiranya anda berminat untuk menambah pendapatan dengan Shaklee dan ingin turut serta dalam group ohsem ni jangan lupa hubungi saya segera seperti berikut:





No comments:

Post a Comment