Feb 10, 2016

Suplemen Terbaik untuk Mak Ayah Atasi Sakit Lutut dan Sakit Sendi

Semakin berusia,kolagen dalam badan semakin merosot dan tulang dan sendi juga cepat haus dan mudah patah. Penyakit osteoporosis kerap berlaku kepada warga emas akibat faktor usia. Penyerapan zat makanan dan nutrien juga menjadi semakin perlahan.

Seringkali kita tengok penyakit serangkai seperti darah tinggi,kencing manis,kolestrol tinggi dan penyakit-penyakit lain menyebabkan mak ayah kita terpaksa menelan berpuluh-puluh biji ubat setiap hari. Kita rasa kesian lalu merasa cukup-cukuplah menambah 'beban' mereka terpaksa mengambil pelbagai jenis ubat sehingga kita lupa mereka juga perlukan suplemen tambahan atau vitamin sebenarnya untuk tenaga,kalsium tambahan untuk otot,tulang dan sendi yang kuat.

Antara vitamin yang diperlukan di usia emas adalah vitamin C,Multivitamin,Zinc,Vitamin A,kalsium dan vitamin B. Namun sekiranya mak ayah sukar untuk menelan banyak jenis pil boleh mengambil suplemen vivix,antioksidan tinggi dari ramuan semulajadi yang sangat baik untuk tingkatkan tenaga dan pulihkan sel-sel badan.
ubat sakit lutut orang tua





ubat sakit lutut orang tua













Alhamdulillah,VIVIX sangat baik untuk masalah kesihatan sendi,sakit lutut dan ia juga bagus untuk meningkatkan tenaga.





Apa kata pengguna lain mengenai vivix?? --> Testimoni Vivix

Tiada yang menggembirakan hati ibu ayah selain melihat anak-anak berjaya dan dapat bermain dengan cucu cicit mereka. Jika mak ayah sentiasa letih,cepat penat dan mengalami masalah sakit sendi dan lutut,cubalah vivix.Insyaallah memang memberi kesan baik dan positif dan berbaloi untuk wang yang dikeluarkan.

Promosi vivix sepanjang februari ini dengan harga lebih jimat:


  • beli 2 botol vivix diskaun 5%
  • Free membership
  • Free Postage
  • Cashback pada bulan berikutnya 



Ingin membeli vivix menggunakan kad kredit/kad debit boleh click pada link di bawah





 atau berminat dengan promosi hebat vivix bulan ini boleh hubungi saya segera seperti berikut:






No comments:

Post a Comment