Jun 29, 2015

Vivix Shaklee Terlalu Mahal?? : Kebaikan dan Keistimewaannya setanding Harga

Vivix Shaklee adalah antara produk termahal dalam senarai harga barangan shaklee..Namun dengan kualiti yang setanding harganya,vivix adalah antara produk terbaik yang membantu ramai pesakit kronik di luar sana seperti pesakit jantung,diabetes,darah tinggi,kanser dan pelbagai lagi.






Apakah kandungan VIVIX?

Vivix mempunyai 4 kandungan yang sangat istimewa iaitu:

1) Muscadine Grape

Anggur hebat ini mempunyai 20 kromosom yang memberikan banyak faedah kesihatan,sifat antioksidan yang tinggi dan fungsi imun lebih baik. Ia dapat membantu menghentikan kimia yang menjadi puncakanser,antivirus dan anti bakteria


Rupa Muscadine Grape yang besar..Nyum-nyumm..


2) Elderberry 




Elderberry juga dikenal sebagai Sambucus Nigra. Buahnya bulat kecil berwarna ungu gelap bergerombol seperti anggur. Buah ini banyak tumbuh di Eropa, Amerika Utara, Asia, dan Inggris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam pengobatan tradisional. Manfaat lain jus elderberry ialah

  • telah terbukti sangat efektif dalam pengobatan dan penyembuhan flu dan juga digunakan untuk mengobati penderita flu selama epidemi di Panama pada tahun 1995. 
  • Kandungan vitamin C yang tinggi membuat jus elderberry sangat bermanfaat dalam pengobatan penyakit yang disebabkan karena infeksi virus dan bakteri. 
  • Kemampuannya untuk mencegah dan mengobati kanser, fakta dikaitkan dengan antioksidan yang dikandungnya.
  • Meningkatkan sistem kekebalan tubuh serta sangat membantu dalam mengobati penyakit AIDS dan kanser.
  • Menurunkan kadar kolesteroldan mengurangi kolesterol jahat. Hal ini dapat sangat bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung.
  • Efek berbahaya dari pencemaran, stres, dan makan yang tidak sehat dapat dicegah dan dikurangi dengan mengambil jus elderberry setiap hari.
  • Mencegah dan membantu penyembuhan diabetes, perlindungan terhadap infeksi virus, dan sesak nafas. 
  • Meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.
3) Purple Carrot


Ia adalah sumber terbaik vitamin A dn mengandungi phytokimial termasuk carotenoids ,phenolics,polyacetylenes,isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yg mustajab. Anthocyanins adalah btanggungjawab pd warna merah menyala, biru dn ungu pd buah dn sayur. Asid klorogenik adalah antioksidan paling byk dlm semua karot dn ia bertanggungjawab mengurang diabetes.Kebelakangan ini kajian menunjukkan anthocyanins, bertindak sebagai anti radang,anti mikrobial dn anti carcinogen. Ia mengurangkan risiko penyakit jantung.

4) Polygonum cuspidatum
Polygonum cuspidatum ( knotweed jepun) adalah tumbuhan perenial yg besar berasal dari asia, yg juga byk ditemui d amerika utara dan eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol Polygonum Cuspidatum banyak menafaat kesihatan dn dgunakan utk merumuskan supplemen anti penuaan . Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol membantu melambatkan prosespenuaan,merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dn megurangkan berat badan



Istimewanya vivix kerana ia mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal beabs.  Radikal bebas merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuk kanser dan sakit jantung.

 Buah anggur jenis muscadine adalah anggur yang mempunyai tahap resveratrol paling tinggi. Jadi sangatlah beruntung jika anda mengambil Vivix kerana kandungan Resveratrol dalamnya dapat membantu memberi kesihatan lebih baik.

[[Vivix mengandungi 10 kali ganda resveratrol dari produk kesihatan resveratrol yang lain]]

Apakah Penyakit yang boleh dikurangkan dengan Resveratrol??
Banyak kajian klinikal telah dijalankan untuk mengetahui kelebihan resveratrol. Alhamdulillah, kajian telah membuktikan ianya berkesan untuk merawat penyakit darah tinggikencing maniskanseralzheimer.
Malah Resveratrol juga membantu menentang penuaan di mana kajian yang dilakukan ke atas vivix shaklee dapat membantu anda sentiasa awet muda dan kelihatan seperti usia 25 tahun:-)

Kebaikan dan manfaat Vivix :


  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan

Jom tengok video ini dahulu bagaimana seorang lelaki yang aktif bersukan nyaris lumpuh di sebabkan kesakitan tulang.Namun hasil kebaikan Vivix beliau dapat bersukan kembali..Alhamdulillah




Saya pasti abang-abang di luar sana ada yang keinginan berhenti merokok..akak-akak pun sama mesti nak lihat suami bebas merokok kan..Jom tengok video ini bagaimana encik N dapat berhenti merokok dengan mudah



Sayangi isteri dan anak-anak, berhentilah merokok..Kesian kat mereka...hukhuk..

Banyak lagi testimoni lain dimana vivix dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan lebih baik..Jom tengok koleksi TESTIMONI VIVIX disini --> TESTIMONI VIVIX



Jika di lihat pada kandungan vivix dan manfaatnya,sangatlah berbaloi pengeluaran RM475 untuk harga sebotol VIVIX..Boleh di minum dan bertahan selama 2 bulan dan memberi kesan baik menyeluruh untuk kesihatan.




Untuk mendapatkan promosi harga lebih jimat,Shaklee menawarkan penjimatan dan harga runtuh dimana setiap pembelian 2 botol VIVIX sepanjang Mei hingga Oktober ini,anda layak menerima seperti berikut:

>>Diskaun 5%
>> PERCUMA 1 botol multivitamin VITALEA 120 biji
>> PERCUMA KEAHLIAN BERNILAI RM69
>> PERCUMA PENGHANTARAN KE SELURUH SEMENANJUNG/MALAYSIA


Owhh..sangat-sangat beruntung tau..banyak sangat penjimatan ini..Jadi jangan lepaskan peluang keemasan berharga ini..

Hadiahkan vivix untuk mak ayah tersayang..Pasti anda akan berpuas hati melihat perubahannya seperti yang di alami oleh pengguna lain..

Jom hubungi saya segera untuk mendapatkan 2 botol VIVIX dan nikmati manfaatnya dengan SEGERA




1 comment: