Jul 22, 2014

SET RESDUNG POWER!!Masalah bersin hilang sudah!

saya kerap bersin akhir-akhir ni..apatah lagi bila time bangun sahur..Lepas je cuci muka dan tersalah masuk air dalam hidung..haa..kerapla bersinnya..

Saya sebenarnya alah kepada cuaca sejuk dan air sejuk pagi!! kalau kat opis sejuk sikit je..haa mulalah bersin 3-4x tak henti..

Saya perasan saya lama tak makan alfafa..al maklum puasa ni tak lalu nak telan banyak-banyak vitamin..so teruskan balik makan alfafa ni sebab saya tahu alfafa boleh mengurangkan masalah alahan dan membantu mengurangkan masalah resdung ni..

Then selepas sahur saya ambik 1 biji vita c plus untuk kuatkan antibodi dan mengelakkan masalah selsema..

Set Resdung shaklee


Hasilnya bila saya rajin ambik dalam masa seminggu,dah nampak perubahan! Saya dah kurang bersin dah setiap pagi..


Alhamdulillah..just sharing pengalaman saya sendiri..jika anda juga alami alahan,resdung,sering bersin macam saya ni haa..

Saya cadangkan set resdung seperti kat atas ni..sangat recommended..

Jika anda nak ambik basic boleh mengambil VITA C dan ALFAFA sahaja..Tetapi untuk kesan lebih baik saya  cadangkan anda tambah sekali dengan B COMPLEX..

Berminat untuk set ini?

Boleh sms/wsap saya ye: 016 358 9018


No comments:

Post a Comment