Apr 8, 2014

Tulang dan gigi lebih kuat dengan Ostematrix Shaklee

Dianggarkan satu daripada tiga wanita dan satu daripada 12 lelaki berumur melebihi 50 tahun kini menderita akibat osteoporosis di seluruh dunia. Kos bagi rawatan osteoporosis seluruh dunia untuk semua peringkat umur pula dijangka meningkat kepada AS$131.5 bilion (RM432.4 bilion) menjelang 2050. Selain itu, insiden keretakan pinggul di seluruh dunia dijangka meningkat sebanyak 240 peratus bagi wanita dan 310 peratus bagi lelaki menjelang 2050.

Kenali Osteoporosis 
Osteoporosis adalah keadaan kemerosotan kepadatan normal tulang, menyebabkan tulang menjadi rapuh.
Ia menyumbang kepada keadaan poros tulang dan menjadikan tulang seperti span dan rapuh dari dalam. Masalah yang berlaku pada tulang rangka ini melemahkannya dan menyebabkan risiko tulang retak atau patah semakin meningkat.
Tulang normal mengandungi protein, kolagen dan kalsium yang menjadikannya kuat.
Tulang yang mempunyai masalah osteoporosis pula boleh retak hanya disebabkan kecederaan ringan yang biasanya tidak boleh menyebabkan tulang patah.
Keretakan boleh terjadi sama ada dalam bentuk retak (seperti pinggul retak) atau rekahan mampat pada tulang vertebra tulang belakang.
Tulang belakang, pinggul dan pinggang adalah kawasan yang biasa mengalami retak tulang yang turut berkemungkinan berlaku pada tulang rangka lain.

Ostematrix-bukan kalsium Biasa
Jika anda sudah melewati usia 30 an,warga emas,pengambilan kalsium sangatla penting untuk mengelak dari kerapuhan tulang ni..Badan kita nak pakai lama..Tapi susu dan sumber kalsium lain malas nak makan/minum..camna badan kita nak kuat?
Nak harap pada pengambilan kalsium dalam pemakanan kita setiap hari,rasanya memang tak cukupkan..

Untuk anda yang tak suka minum susu,cubalah rutin mengambil sumber kalsium lain.Jika malas sangat,telan je Pil kalsium.Saya syorkan anda mencuba Ostematrix shaklee.
Ostematrix Shaklee lengkap dengan magenisum,vitamin D dan mineral zink,tembaga untuk membantu serapan lebih baik dalam badan dan juga untuk kesihatan lebih baik.
Pil ni tiada campuran bahan kimia,pewarna dan juga perisa tambahan. Hanya telan 4 biji setiap hari,Insyaallah anda dapat sumber kalsium yang cukup untuk keperluan badan.

Ostematrix Shaklee

Ostematrix Shaklee
Jom dapatkan segera Ostematrix hari ni.Mahu lagi jimat,anda boleh dapat terus promosi bulan ini..Beli 6 ostematrix percuma 1.
1 keluarga boleh makan..Sangat bagus untuk mak ayah kita untuk bekalan kesihatan mereka.
Juga sangat di sarankan kepada wanita hamil,wanita berpantang,ibu menyusu,warga emas dan juga kepada sesiapa tak suka minum susu.

Jom hubungi saya segera untuk tawaran bulan ini!!

Suhaila Johar
016 358 9018
sufiyah44@gmail.com
COD area :bangi,kajang,mines,uniten dan UPM
pos laju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment