Aug 19, 2013

Set Bajet Penyusuan Shaklee



Saya yakin ramai ibu kat luar sana nak sangat menyusu baby sendiri..Mesti ada yang kata tak sampai 2 tahun pun xpela,janji 6 bulan pertama dapat ekslusif bagi kat baby susu sendiri..Ramai kawan saya yang mengalami masalah susu badan kering sebaik sahaja bermula kerja selepas sahaja habis cuti pantang..Tapi sayang,sebelum masanya tiba anak-anak dah di sogok dengan susu tepung segera yang 0 khasiat dan nutrisi..

Ibu-ibu jangan risau ye..Insyaallah dengan sedikit bajet yang ada,ibu boleh teruskan penyusuan bayi walau sudah mula bekerja.Tapi bagaimana?Saya rasa tak salah ibu-ibu mencuba dahulu sebelum niat untuk mulakan penyusuan susu berjenama lembu ye..

Saya cadangkan ibu-ibu mengambil set penyusuan bajet dari Shaklee iaitu ESP + Alfafa Complex.

Apa itu ESP?




Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.


Shaklee ESP:

•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Apa itu Alfafa Complex?


Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

##Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.




Gabungan ESP dan Alfafa complex dapat membantu menghasilkan susu ibu lebih banyak,pekat dan berkhasiat..Bukan ibu sahaja mendapat khasiat dan bertenaga malah bayi juga akan lebih kenyang dan sihat.


Selain bagus untuk penyusuan,ibu juga bakal mendapat BONUS dari set bajet ini..



ESP juga menjadikan kulit ibu lebih cantik,memudarkan parut,lebih mengenyangkan dan memberi tenaga.Manakala Alfafa complex pula selain menjadi milk booster membantu ibu mengawal kolestrol dalam badan,mengetatkan kembali selepas bersalin,membantu mengatasi sembelit dan juga mengatasi keputihan..ALL in 1:-)


So,ape lagi ibu-ibu kat luar sana.Jom dapatkan segera set bajet ini.Sangat berbaloi hasil pelaburan anda.Saya kongsikan beberapa testimoni ibu-ibu dah berjaya mengambil set ini:






Harga ESP di pasaran adalah RM 150 dan boleh bertahan sehingga 2-3 bulan bergantung kepada pengambilan manakala Alfafa complex hanya RM 53.75 bagi  330 biji..hanya lebih kurang 0.16 sebiji ibu-ibu dapat bonus kesihatan yang baik tau..wow..

Saya nak sangat bantu ibu-ibu untuk penyusuan ekslusif..setiap order akan menerima tips ekslusif mengenai penyusuan ini..

Berminat? Hubungi saya segera ye..

Saya juga COD area kajang,Bangi,Uniten dan Mines Seri Kembangan.Juga pos ke seluruh Malaysia..




No comments:

Post a Comment