Aug 23, 2016

Pesakit Kanser Payudara Akhirnya Mampu Tersenyum Setelah Pulih Sepenuhnya

Kanser payudara! 
Tiada wanita yang ingin menghidap penyakit ini!  Malah kebanyakan wanita yang menghidapinya menyatakan ibarat mimpi ngeri.
Hari ni saya nak share sebuah kisah daripada luar negara iaitu kisah benar seorang penghidap kanser yang bernama Barbara W. Seminole. Beliau telah disahkan menghidap kanser payudara ini pada Oktober 2006. 


Secara ringkasnya,beliau menceritakan telah menjalani dua kali pembedahan membuang ketumbuhan dalam payudara ( Lumpectomies) ,melakukan rawatan kimoterapi, rawatan Herceptin,rawatan Radiasi dan juga melakukan pembedahan Partial Hysterectomy bagi tujuan menghalang sel-sel kanser daripada terus merebak.
Selepas beliau menghabiskan kesemua rawatan kimoterapi, akhirnya beliau meneruskan pengambilan vitamin Shaklee iaitu Nutriferon.Vitalea,Ostematrix dan Vitamin C. Enam bulan sebelum beliau melakukan pemeriksaan terakhir, beliau menambah tonik Vivix untuk mengurangkan sakitnya. Semasa pemeriksaan doktor, doktor memberitahu keputusan darah adalah baik dan perkembangan dirinya cemerlang.
Barbara turut bertanya adakah peluang untuk kanser tersebut hilang. Namun jawapan doktor adalah “TIDAK”. Walau bagaimanapun, pihak hospital sedang membuat satu kajian terhadap sejenis bahan yang dipercayai mampu merawat kanser payudara dan kanser prostat dan mengelakkan kanser tersebut berulang. Pihak hospital telah memperuntukkan sebanyak 1 juta Dollar untuk melakukan kajian tersebut. Apa yang lebih membuatkan dirinya teruja ialah, kajian tersebut dijalankan ke atas sejenis bahan yang dikenali sebagai Resveratrol yang mana bahan tersebut juga terdapat di dalam Vivix.

Barbara telah memberitahu doktor bahawa dia juga telah mengambil resveratrol daripada Vivix Shaklee selama 6 bulan. Doktor sangat terkejut dan menyatakan bahawa Barbara adalah orang pertama yang berjaya membuktikan keberkesanan resveratrol yang sedang dalam kajian mereka.

Akhirnya Barbara yakin bahawa Vivix, Nutriferon dan suplimen Shaklee yang lain dapat membantu pesakit kanser sepertinya dan beliau juga yakin bahawa suplimen tersebut juga dapat membantu pesakit lain dalam usaha melawan penyakit tersebut dan sekaligus dapat menghalang kanser daripada berulang.
Sekiranya anda bekas pesakit kanser payudara atau apa jua penyakit kanser lain,ambillah suplemen Vivix - antioksidan yang kaya dengan Resveratrol ni. Banyak kajian di jalankan ke atas Resveratrol dan mendapati ia memberi banyak manfaat dan khasiat untuk kesihatan diri.

Jangan biarkan kanser merebak.sayangilah diri..Insyaallah vivix memang terbaik untuk penawar penyakit kronik seperti kanser ini. 

Testimoni Pesakit Kanser lain yang mengambil Vivix




Jemput baca:

Sekiranya anda di sahkan menghidap kanser atau bekas penghidap kanser, jangan sedih hati dan takut, Insyaallah, usaha terbaik dan dapatkan rawatan sebaiknya dan jangan sesekali berputus asa..Insyaallah ada hikmah atas penyakit di hadapi ini.

Sekiranya ingin mendapatkan tonik Vivix antioksidan terbaik ini boleh hubungi saya segera seperti berikut.



No comments:

Post a Comment