Apr 1, 2015

Pengedar Shaklee Bangi dan Kajang

Sempena GST dah bermula ni,kos pos untuk barang-barang shaklee juga telah naik dari rm10 kepada rm10.60..dan kos prepaid poslaju jugak telah naik dari rm6 kepada rm6.70..

Haa walau nampak beberapa sen je kan tapi selagi boleh berjimat,kita cubalah untuk berjimatkan..jadi sekiranya anda tinggal di sekitar Bangi,Kajang dan Cyberjaya yang berminat untuk dapatkn set supplemen shaklee dengan kadar segera boleh hubungi saya..saya boleh cod atau hantar terus kerumah anda atau kita buat perjanjian berjumpa di mana-mana.

Kawasan cyberjaya adalah tempat suami saya bekerja..jadi beliau pun boleh cod pada anda..

Jika ada adik-adik pelajar dari uniten,UKM,UPM,KPTM bangi nak saya hantar ke asrama pun boleh..

Jangan lupa hubungi saya:

Sms/whatsapp/call: 016 358 9018 sue
Email: sufiyah44@gmail.com




No comments:

Post a Comment