Mar 14, 2018

Ruam Teruk Bayi dah Baik,Gatal di Muka pun Hilang

Bulan lepas, ada seorang customer bagitahu anaknya ada masalah ruam teruk. 

Saya minta dia hantarkan gambar dan memang betul anak keempatnya ni memang ruam teruk di bahagian muka. Katanya anak-anak sebelum ni tak pernah alami ruam teruk camni. Jadi, si anak ni asyik merengek je. Mungkin jugak panas atau rasa gatal-gatal.

Dia berminat untuk cuba krim Herbal Blend yang di akui membantu ramai bayi atasi masalah ruam ni. Mula-mula saya risau jugak kerana ruam anaknya sangat teruk.Tapi atas sebab beberapa perkara dia nekad nak cuba krim ni.



Apa kandungan bahan Herbal Blend ni? Boleh baca di entry sini

dan alhamdulillah pagi tadi sempat bertanya khabar dan beliau berikan feedback yang sangat baik. 

alhamdulillah ruam bayi dah ok malah dia bagitahu sangat seronok sapu krim ni kat muka dia juga. Sebab kadang-kadang gatal dan naik jerawat..bila sapu cepat hilang gatal dan kecut jerawat.






sekiranya bayi ibu ada masalah ruam, gatal-gatal gigitan nyamuk atau serangga bolehla sapu nipis-nipis krim ni. Insyaallah tak lama masalahnya cepat baik. 

Krim ni bebas paraben, bebas bahan kimia berbahaya. Sangat sesuai untuk kulit lembut bayi.



untuk dapatkan krim Herbal Blend ni boleh whatsapp saya di 016 358 9018 ( sila klik) atau melalui cara berikut:







2 comments: