Feb 12, 2018

Peluang Business Shaklee 2018 Semakin Cerah

Saya kagum dengan semangat luar biasa seorang ustazah di kawasan saya ni. Usia dah menjangkau 70 an tapi masih kuat dan bersemangat berkongsi ilmu. 

Pagi mengajar kelas tafsir, petang kadang kelas bahasa arab, kelas feqah dan macam-macam lagi. Hujung minggu lagilah..ligat macam-macam kelas di adakan. Tak mengajar beliau panggil ustaz datang mengajar.Penuh program kalah orang muda. Ilmu yang ada memang diguna dan di manfaat sepenuhnya. Beruntungkan. Mentor ilmu agama kata orang.



Begitu juga nak berbusiness kata orang, kena cari mentor business.Yang bersemangat, sentiasa rajin mencari ilmu dan berusaha manfaatkannya dan berusaha membantu diri kita untuk berjaya.

Dalam business shaklee, nak business nampak mudah tapi tak senang. Prinsip pertama kena rasa dan jatuh cinta dulu produk dia. Once dah dapat manfaat kebaikannya senang untuk berkongsi dengan orang lain.

Duit akan datang dengan sendiri bila kita rajin berkongsi. Bukan duduk saja-saja tunggu orang datang, sale akan masuk.Tak! Usaha, usaha, usaha. Kejayaan pasti menyusul.

Saya nak jemput adik, kakak, ibu-ibu yang berminat nak bina legasi business ni, nak income tambahan bulanan, nak ada saving bulanan untuk bersama-sama dengan saya.


InsyaAllah dengan ilmu ada, pengalaman dan juga group sokongan saya akan bantu kalian.

Syarat mudah sahaja ; kemahuan diri sendiri, berdikari dan rajin. Saya hanya mencari 5 orang setiap bulan untuk saya kongsikan ilmu yg ada.

Anda mungkin calon-calonnya. Ya, jangan fikir banyak kali, nanti rugi. Masa pun tak tunggu kita.




Jom WhatsApp 016 358 9018

No comments:

Post a Comment