Jan 24, 2018

Kenapa Penting untuk Amalkan Minyak Ikan?

Kebaikan minyak ikan atau Omega-3 untuk kesihatan tidak di nafikan lagi. Bukan setakat baik untuk kesihatan jantung, kekalkan tekanan darah normal, malah ia juga baik untuk pesakit asthma dan ekzema.

Sumber Omega-3 boleh di dapati daripada tumbuh-tumbuhan seperti minyak fkaxseed, kacang walnut, brokoli,spirulina, chia seed dan bayam.

Namun, cara paling mudah boleh di dapati daripada suplemen Omega-3.

Omegaguard adalah minyak ikan terbaik yang sangat baik untuk di ambil seisi keluarga.

Mengapa perlu memilih Omegaguard? Kerana kandungan DHA dan EPA yang tinggi selain kurang bau hanyir, bebas logam berat dan bergred farmasi. Boleh baca lebih lanjut ciri minyak ikan terbaik ini di sini


Bagi anda yang mengikuti atau follow FB milik Dr Norman Norawi dan Dr Zubaidi Ahmad mungkin pernah baca kebaikan dan manfaat Omega-3 ini. Saya share semula untuk manfaat bersama.


Suplemen Omega-3 paling mudah untuk di ambil setiap hari

Omega-3 sangat baik untuk pesakit radang sendi

Omega-3 sangat membantu untuk turunkan paras trigliserida dalam darah

Omega-3 membantu mengawal tekanan darah tinggi sedikit

Pengambilan Omega-3 membantu mengurangkan risiko serangan sakit jantung kali kedua

Pelbagai manfaat Omega-3 yang baik untuk kesihatan

Amalkan Omega-3 setiap hari untuk kesihatan terbaik


Banyakkan khasiat dan kebaikan omega-3 ni. Sangat-sangat penting suplemen ini kerana ia membantu kesihatan jantung, menurunkan kolestrol jahat dan mengurangkan risiko pembentukan darah beku. Kalau kita baca, banyak serangan mengejut sakit jantung ni si negara kita sekarang ni. Jadi amalkanlah pemakanan yang baik termasuk suplemen Omega-3 ini.


Bagi yang berminat untuk dapatkan manfaat dan khasiat Omegaguard, bulan ni ada promosi beli 3 botol diskaun 5%. Boleh hadiahkan untuk diri, suami/isteri dan anak-anak.





Info lanjut mengenai Omega-3 ini boleh whatsapp di 016 358 9018 ( sila klik)






No comments:

Post a Comment