Nov 7, 2017

Testimoni Vivix : Kulit Semakin Cantik Berseri Awet Muda

Kecantikan kulit sangat sinonim dengan pengambilan kolagen, vitamin C dan juga penggunaan alat solek. Sihat dari dalam, maka cantik lah luarannya.

Sinaran matahari, pencemaran, pengambilan makanan berminyak dan faktor dalaman seperti hormon tidak stabil boleh menyebabkan kulit bermasalah seperti kulit berjerawat,berjeragat, liang pori besar dan pelbagai lagi.

Salah satu cara untuk mendapatkan kulit cantik berseri adalah dengan pengambilan Resveratrol.

Tahukah anda , vivix kaya dengan kandungan Resveratrol

Banyak kajian yang telah dijalankan ke atas Resveratrol antioksidan hebat ini. Kajian membuktikan pengambilan resveratrol secara konsisten dapat membantu meningkatkan kesihatan dengan lebih baik, mecegah penuaan kulit dan menentang kanser.




Manfaat dan Kebaikan Vivix:


1. Membantu melindungi dan membaiki DNA
Kandungan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh hampir sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita. Ia mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan ‘typo’ (kesilapan susunan DNA dari yang asal) yang mana ini boleh mengganggu fungsi sel. Vivix mengandungi resveratrol iaitu sejenis anti-oksidan yang sangat hebat dan terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak. Pada masa yang sama membetulkan sel-sel yang telah rosak.

2. Pengawalaturan gen
Kerosakan dan kecacatan DNA boleh menyebabkan kemerosotan umur pada tahap sel. Dalam satu penemuan utama ramuannya,Vivix membantu mengaktifkan satu sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan terus pada tahap sel.
3. Biogenesis Mitokondria
Mitokondria sangat penting dalam penghasilan tenaga yang diperlukan oleh sel. Mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh. Apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan dalam menghasilkan tenaga juga berkurangan. Salah satu kelebihan Vivix adalah ia menggalakkan biogenesis (penghasilan baru) bagi memastikan penghasilan tenaga sentiasa mencukupi seperti yang diperlukan oleh sel.
4. Melambatkan pembentukan proten AGE
Pembentukan dan pengumpulan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu kekuatan dan jangka hayat sel. Ramuan Vivix yang mengandungi 10x ganda resveratoral (kandungan unik dalam Anggur Muscadine) sangat membantu melambatkan pembentukan protein AGE itu tadi.



Bagaimana Vivix membantu kecantikan kulit?

Resveratrol adalah sejenis antioksidan yang sangat tinggi dan sel anti-penuaan semulajadi.

Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, University Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol MEMBANTU memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas.

Vivix antioksidan tinggi mempunyai 10 kali ganda daripada Resveratrol biasa. 

Gabungan bersama polifenol menjadikan ia sangat hebat dan sudah pasti memberi kesan dan impak besar pada kulit.

Ia bertindak sebagai antioksidan yang sangat baik, memelihara tubuh dengan cara memerangkap dan melindungi daripada radikal bebas di persekitaran, menghalang pembentukan radikal bebas di tubuh yang menyebabkan penuaan kulit.

Keupayaan resveratrol sebagai antioksidan dan anti-penuaan terbukti lebih hebat berbanding vitamin E dan Vitamin C.


Jom lihat testimoni pengguna vivix berikut. Rata-rata yang ambil resveratrol ni sangat berpuas hati.












Haaa..teruja tak? best ke best ke? Memang best sangatlah effect vivix ni..

Bukan cantik je dapat, sihat pun dapat insyaallah


So adik kakak abang yang ada masalah kulit, cubalah tonik vivix hari ini.

Grab terus 2 botol vivix , dapat diskaun 5% dan beli pada harga ahli terus ( dapat Keahlian Shaklee percuma) , penghantaran percuma dan cash rebate.


Jom whatsapp untuk pembelian atau hubungi saya seperti berikut:







No comments:

Post a Comment