Oct 1, 2017

Promosi ESP Shaklee Kembali Lagi


Pejam celik pejam celik dah nak masuk penghujung tahun dah..Awal-awal bulan ni bagus untuk kita nilai performance diri kita..performance business kita ceburi dan sempena tahun baru Hijrah yang baru kita sambut baru ni pun sangatlah bagus untuk sentiasa muhasabah diri. perbaiki mana kurang, tingkatkan sebaik mungkin performance..dengan harapan dan doa semoga Allah berikan kejayaan dan kecemerlangan lebih baik dan indah daripada tahun-tahun sebelumnya. Allahuma Amien


Awal bulan macamni suka saya nak share promosi bulanan yang sokmo ohsem kata orang ganu dari pihak Shaklee.. Dan seperti tahun-tahun lepas juga, bulan Oktober adalah bulan kecantikan mulus dengan ESP..hehee..

Haa..buat ESP lovers..korang kena rebut promosi best ni..Dah lama takde promosi belian camni. so bulan ni Shaklee adakan balik untuk peminat setia  Soya organik Non GMO ESP iaitu promosi beli 4 diskaun 5%..Haa jangan lepaskan peluang tau..Memang dapat berjimat jugakla bila ada promosi time ni.




Sekiranya anda peminat soya kenapa perlu pilih minuman soya ESP ni? Apa specialnya soya ESP organik ini? Adakah sama seperti soya lain di pasaran? 

 Jom kita cek apakah kriteria penting untuk pastikan minuman soya ni selamat di ambil setiap hari:


1. Kacang soya tumbuh & membesar secara organik.

KACANG SOYA TIDAK ORGANIK menggunakan baja kimia dan racun pestisid. Ia mempunyai kandungan nitrat yang tinggi- membawa kepada risiko KANSER! Jauhi kacang soya ini.

.
2. Kacang soya tersebut  mestilah Non GMO (tak dihasilkan secara genetik)

.
Kacang soya GMO lebih murah untuk dihasilkan tetapi berisiko kepada kesihatan pengguna kerana ia menghasilkan TOKSIN dalam badan. Jadi kenapa mahu mengambil risiko ini.

.
3. Mengandungi 9 asid amino perlu. 
.
Badan memerlukan kesemua 9 ni untuk menghasilkan hormon, antibodi, enzim. Kalau salah satu amino asid ini tak cukup, sistem imun badan akan terganggu 30% dan fungsi badan akan terganggu. 


4. Dalam proses pembuatan soya isolate, soyflakes dibersihkan dgn air bukan dengan alcohol.
Isoflavone mengurangkan risiko kanser payudara, kanser rahim dan kanser prostate. Isoflavones juga bermanfaat dlm penyeimbangan hormon dan menaikkan jisim tulang.

.
5. Bahan anti-tiroid disingkirkan.
.
Soya yang mentah mengandungi bahan "anti-growth", "anti-tyrosine". Kedua bahan ini menggangu fungsi tubuh dan meningkatkan risiko kanser.


6. Proses pembuatan soy protein tanpa pemanasan.

.
Asid amino sensitif terhadap suhu panas. Ada kajian menyatakan protein yang dimasak terlalu lama boleh merosakkan 50% amino asid amino. Kekurangan acid amino dalam badan akan merenjatkan hormon, tisu badan serta mengganggu kesihatan kita. 

.
7. Protein soya itu ditambah dgn unsur kalsium.
.

Kajian melaporkan bahawa serbuk soya sangat berasid dan boleh menyebabkan kerapuhan tulang. Unsur kalsium yang secukupnya mesti ditambah dalam soya protein tu untuk meneutralkan kembali serbuk soya tu. Kebanyakan pengusaha protein tidak menambah cukup kalsium dalam produk soya yang mereka hasilkan.
.
Kesemua 7 ciri di atas terdapat pada soya protein Non gmo terbaik ESP ini.




ESP ni banyak kelebihan. Bukan untuk wanita sahaja malah lelaki juga bagus untuk mengambil minuman ini.  Enak di campur di dalam jus, oat, air vico ,susu dan pelbagai lagi.

Antara khasiat dan manfaat ESP:

1) ESP membantu membekalkan tenaga, badan kekal cergas dan kurang letih

2) ESP membantu ibu-ibu dalam penyusuan susu ibu. Susu lebih pekat, baby tidur lebih lena dan penghasilan susu lebih cepat terhasil sekiranya ibu manage stress dengan baik, mengikut jadual pam/ kosongkan payudara setiap 3 jam

3) ESP membantu ibu hamil dengan memberikan tenaga dan menguatkan rahim

4) ESP mencantikkan kulit; menjadikan kulit lebih halus, lembap, gebu dan berseri

5) ESP membantu menghilangkan parut jerawat dan parut strechmark

6) ESP membantu dalam pengurusan berat badan. ESP ni low GI, jadi glukosa di lepaskan secara perlahan-lahan dan cepat kenyang

7) ESP membantu mengatasi masalah gastrik. Yang ada serangan gastrik, pedih ulu hati, ambil konsisten, Insyaallah habis 1 tong mesti semakin berkurang serangan gastrik

8) ESP membantu menganjalkan kulit dan payudara kendur

9) ESP membantu mengurangkan eczema dan masalah kulit

10) ESP membantu dalam kesuburan suami isteri

11) ESP membantu menguatkan akar rambut, mengatasi masalah kuku rapuh dan rambut gugur

12) ESP membantu meningkatkan kolestrol baik dan merendahkan kadar kolestrol jahat






Jangan lepaskan peluang grab promosi best jimat bulan ni.







Sekiranya berminat untuk dapatkan promosi ESP atau suplemen lain boleh Whatsapp saya di 016 358 9018 atau hubungi secara berikut:











No comments:

Post a Comment