Sep 8, 2017

Rahsia Kecantikan Kulit dengan 4 Vitamin Ini

Kulit cantik, lembut, cerah dan berseri impian semua termasuk lelaki. Namun semakin meningkat usia, kulit akan mula mengendur, penuaan kulit berlaku dan masalah-masalah kulit seperti kulit kusam, berjerawat dan berjeragat mudah muncul.



Kulit Cantik Berseri Impian Semua Wanita


Bulan ni Shaklee menawarkan promosi Set Radiant untuk kulit berseri dan cantik menawan. Antara suplemen yang terdapat dalam set ini adalah


1) ESP
2) Vitamin C
3) GLA Complex
4) Collagen Powder






Haaa keempat-empat suplemen ni sangat special tau. Jom kita tengok apa kebaikan dan manfaatnya untuk kecantikan dari dalam:

1) Energising Soy Protein (ESP) - Protein soya daripada sumber Non-GMO. Kacang soya yang di gunakan daripada sumber Non GMO dan semulajadi. Tiada pemanis , pengawet dan pewarna




Protein soya tumbuh-tumbuhan lebih baik daripada soya lemak haiwan. ESP daripada sumber tumbuh-tumbuhan dan sesuai untuk di ambil setiap hari untuk kesihatan dan kecantikan kulit


Manfaat ESP:


- Melembapkan kulit
- Menganjalkan kulit
- Membantu pudarkan parut jerawat dan jeragat
- Protein sangat baik untuk menghasilkan sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama 
- Tona kulit lebih sekata
- Kulit semakin lembut dan berseri
- Strechmark semakin pudar
- Kulit tidak berminyak dan tidak kering






2) Vitamin C

Vitamin C tidak asing lagi untuk kecantikan kulit. Ramai lelaki dan wanita yang konsisten mengambilnya maklumkan hasil yang positif seperti kulit bertambah cerah, jerawat cepat mengecut, tona kulit semakin sekata dan membantu kecantikan kulit - kulit lebih lembut dan berseri

Kebaikan dan Manfaat Vitamin C 

✔Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
✔Mencerahkan kulit.
✔Melambatkan proses penuaan.
✔Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.
✔Meningkatkan sistem imunisasi badan.
✔Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
✔Mengatasi masalah gusi berdarah.



Ada pelbagai jenis vitamin C di pasaran . Jom ketahui apa kelebihan Vitamin C Shaklee ni di sini




3) GLA Complex

EPO atau di nama penuhnya Evening Primrose Oil sangat sinonim dengan kecantikan wanita. Ramai yang mengambil EPO untuk masalah kesihatan dalaman wanita. Tapi tahu tak ada borage yang mengandungi lebih daripada 2 kali ganda GLA dalam EPO iaitu GLA Complex!

Borage ini juga mengandungi 3 kali lebih daripada segi bioavailability dan 3 kali lebih berkesan daripada EPO. Setiap kapsul GLA Complex mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega-6. GLA Shaklee ini juga di gabungkan bersama dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Ha specialkan GLA Shaklee ni..

Manfaat GLA Complex untuk kulit:

Gla Complex sangat baik untuk memperbaiki masalah inflamasi kulit - Ia dapat bantu mengurangkan inflamasi kulit, eczema, kegatalan, kulit kering, masalah jeragat dan kurap.

Ia juga sangat baik untuk melembapkan rambut dan menjadikannya lebih lembut. Tona kulit juga semakin sekata hasil pengambilan GLA Complex yang konsisten.






Manfaat Collagen Powder:

Collagen Powder Shaklee sangat ekslusif. Ia di ekstrak daripada sisik ikan merah yang

Collagen powder bukan sahaja untuk menganjalkan kulit malah ia membantu mengurangkan pigmentasi,jeragat dan melembapkan kulit. 

Selain itu ia menguatkan akar rambut,mengelakkan keguguran rambut dan mengatasi masalah eyebag bawah mata.



Pengambilan secara konsisten dapat membantu mengurangkan kedutan dan tekstur kulit bertambah cantik. Statistik menunjukkan 71% pengguna merasakan perubahan yang sangat ketara pada kulit wajah dan anggota badan setelah menggunakannya selama 8 minggu.


Promosi Set Radiant Sepanjang September

Special bulan ini, setiap pembelian set ini ( 4 vitamin) akan mendapat percuma E-Voucher sebanyak RM60. Selain itu, anda juga akan perolehi cash rebate pada bulan berikutnya sebanyak RM23. Haa untung dan jimat sangat. 

Jangan tunggu lama-lama, promosi jimat ini hanya sebulan sahaja. Pasti anda akan berpuas hati dengan kulit yang lebih lembut dan berseri nanti.

Jom tengok testimoni best-best result semua kat sini: Testimoni Set Radiant 


Untuk pertanyaan dan pesanan boleh terus klik di bawah atau boleh whatsapp saya di 016 358 9018






1 comment: