Apr 5, 2017

Vitamin Penting ketika Demam,Batuk dan Selsema

Panas terik hari ini..Ramai juga mengadu anak demam,batuk dan selsema..saya sendiri pun dah mula sok sek sok sek dan sakit tekak jugak ni.
Kat KL sekarang ni cuaca tak menentu..Kadang panas terik sampai petang, malam hujan..Kadang pagi hujan, petang panas..Jadi perubahan cuaca ni boleh menyebabkan antibodi badan lemah dan cepat serangan virus bakteria menyerang


Baru-baru ni ada customer lama saya seorang ni PM..Beliau maklumkan terkena demam kencing tikus. Allahuakbar..Kesian sangat bila dengar..Dah 20 hari berkampung kat hospital. Macam-macam ubat doktor berikan..Beliau nak cuba suplemen Shaklee untuk kuatkan imuniti badan..
Malam tu sempatlah saya COD ke rumah beliau di Kajang walau dah lewat malam. Sebab esoknya beliau kena check in hospital balik.Sanggup bayar berapa sahaja untuk dapatkan malam tu jugak.

Saya hantarkan Nutriferon dan Performance Drink untuk beliau..Moga-moga ikhtiar ni dapat membantu menguatkan antibodi badan beliau dan membantu memberikan tenaga.
Nutriferon ni bukan ubat. Ia adalah suplemen immune booster yang dapat mengukuhkan kesihatan dalam masa 3 hari. Nutriferon di hasilkan daripada gabungan ramuan bahan semulajadi dan bebas daripada kandungan pengawet, bahan kimia dan sebagainya




Kebaikan dan manfaat Nutriferon boleh di baca di sini

Secara amnya, Allah jadikan badan kita ni ada 3 lapisan pertahanan. 
Lapis pertama adalah kulit dan rongga-rongga yang terbuka seperti mata, hidung dan mulut.
Lapisan kedua pertahanan badan kita adalah Interferon, Sel darah putih dan sel pembunuh semulajadi.

Jika kedua-dua lapisan pertahanan ni ditembusi, ada satu lagi lapisan yang yang kuat iaitu sel-sel badan kita.

Jadi sebagai langkah pencegahan, nak kuatkan sistem pertahanan badan boleh ambil Nutriferon ni.

Bekalkan bendalir dalam badan musim cuaca panas

Performance Drink pula adalah minuman elektrolit yang membantu membekalkan bendalir dalam badan dan elakkan dehidrasi dari berlaku. 


Musim cuaca panas ni cepat sangat terasa haus dan nak elak kekeringan badan bolehla minum Performance Drink ni..Walla..memang sedap dan lega sungguh lepas minum
Performance Drink ni sesuai untuk semua..Kanak-kanak, orang dewasa dan warga emas pun boleh minum.
Performance Drink ni minuman sang juara sebenarnya..Para atlit sukan olimpik , angkasawan NASA memang ambil minuman ni..So boleh bayang tak power tak power Performance ni..
Ha adik kakak abang yang aktif bersukan pun sesuai sangat la ambik minuman ni.

Selain daripada 2 suplemen di atas, suplemen yang dapat membantu menguatkan antibodi badan dan boleh di ambil setiap hari juga adalah Garlic Complex dan Vitamin C Vita C Sustained Release.

Dua-dua vitamin ni pun saya pernah ambil semasa demam mengejut dan alhamdulillah tak berpanjangan. Boleh baca details info di sini

Sekiranya kawan-kawan selalu jatuh sakit, imuniti badan tak kuat, anak-anak selalu demam dan mudah berjangkit dengan kawan-kawan di sekolah bolehla berikan vitamin ini.
  • Vitamin Shaklee tiada bahan pengawet,pemanis dan pewarna.
  • Di sahkan halal dan lulus KKM


Untuk order dan pesanan boleh klik di SINI  atau boleh hubungi saya melalui
PM di FB Suhaila Johar @ Fb page Impianz Shoppe







2 comments:

  1. Saya ambik no Sue..
    Kadang2 susah juga nak cari shaklee distributor kat Bangi.
    Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh sis..nt nak ape2 vitamin roger je..sy boleh cod:-)

      Delete