Mar 29, 2017

Rahsia Kulit Tidak Sunburn Lagi Malah Liang Pori Semakin Mengecil

Kerja di Site atau di tapak projek bagi kaum wanita sangat perlu di titikberatkan soal keselamatan dan juga perlindungan diri. Untuk kecantikan kulit juga penting sangat untuk pakai sunblock yang betul supaya kulit muka tidak terbakar atau mengalami kerosakan. 


Lagi-lagi musim panas terik sekarang ni, jika keluar pukul 11 tengahari sudah panas terik. Terdedah kepada cahaya matahari secara langsung boleh menyebabkan kulit akan mengalami sunburn dan masalah kulit lain seperti jerawat,jeragat,whiteheads dan blackheads serta masalah kulit kusam.
Hari ni saya nak berkongsi kisah Cik Irdayanti yang berkerja sebagai Konsultant Perancang Bandar di mana tugas beliau perlu kerap melawat tapak projek dan melakukan pemeriksaan tapak. Walau kerap turun padang, kulit muka beliau tidak lagi sunburn malah liang pori muka semakin mengecil. Jom kita baca perkongsian beliau bagaimana  kulit wajah beliau mantain cantik dan bebas masalah walau kerap berjemur di bawah matahari.
_______________________________________________________

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera. Nama saya Irdayati binti Abdul Air. Saya berusia 36 tahun (2017). Saya merupakan seorang bekas konsultant perancang bandar dan desa.
.
Kerjaya saya memerlukan saya kerap pergi outstation; sama ada untuk menghadiri mesyuarat ataupun melawat tapak projek. Ada kalanya sehingga berhari-hari saya perlu melakukan pemeriksaan tapak. Apabila berada di tapak projek, kebiasaannya saya akan terdedah kepada cahaya matahari secara langsung. Tidak kiralah sama ada sewaktu dalam perjalanan mahupun sewaktu membuat survey di tapak projek. Sehinggakan kulit saya menjadi berminyak, timbul blackheads dan whiteheads serta kusam akibat sunburn. Paling sedih apabila saya buka tudung, garis belak seperti ‘sempadan’ amat jelas ketara di bahagian pipi & pelipis saya. Macam nak nangis rasanya bila tengok.
.
Saya jenis yang sangat memilih dalam produk skincare. Takut sangat nak cuba sembarangan; takut ada bahan berbahaya di dalamnya. Sebelum berkenalan dengan Nutriwhite Shaklee, saya pernah mencuba satu jenama yang dijual di kedai butik khas untuk kecantikan dan wangian yang berasaskan bahan semulajadi. Katanya, produk skincare mereka mampu mengurangkan sunburn dan mengurangkan masalah kulit berminyak saya. Ternyata tidak! Malah, kulit saya jadi semakin berminyak sehingga kelihatan berkilat seperti cermin terutamanya di waktu pagi sewaktu bangun dari tidur.
.
Setelah setahun saya mengamalkan ESP dalam rutin harian saya (untuk penyusuan bayi), saya perasan yang kulit saya menjadi lebih cerah sekata dan gebu. Pada waktu itu, terbuka pintu hati saya untuk mencuba produk Nutriwhite yg dikatakan direka khas untuk kulit orang Asia. Saya bermula dengan Gentle Deep Foaming Cleanser. Kemudian, setiap bulan saya beli satu-persatu pula Spot Whitening Treatment, Ultimate Protection Whitening Lotion, Soothing Radiance Whitening Softener, Gentle Action Makeup Remover; dan yang terkini saya beli Overnight Renewal Whitening Cream.
.
Seriusnya, saya sangat-sangat berpuas hati. Kulit saya yang dulu mudah sunburn tetapi lambat untuk pulih kembali, kini dah tak mudah sunburn lagi! Dah takde dah garis belak di pipi dan pelipis saya. Malah, Makeup Remover telah berjaya membebaskan liang pori saya dari tersumbat oleh blackheads dan whiteheads! Untuk kesan yang lebih mantap, saya tambah pula ambil Shaklee Collagen Powder yang berjaya menjadikan liang pori saya mengecil!
Terima kasih Nutriwhite Shaklee kerana telah menjadi ASBAB TERBAIK untuk saya mendapat kulit yang diidamkan. Sampai orang gelarkan saya ‘Kakak Cantik’! Awww!
Set Nutriwhite Shaklee yang telah di jalankan oleh pakar kecantikan di uji khas untuk kulit orang Asia

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haa rahsia kecantikan beliau adalah amalkan ESP serta Collagen Powder dan menggunakan set luaran kecantikan Nutriwhite.

Protein ESP untuk Kecantikan Kulit
ESP ini adalah protein yang sangat baik untuk membantu dalam pembinaan sel kulit baru. ESP adalah soya non GMO yang sangat baik untuk kesihatan kulit. Bukan setakat menghasilkan sel kulit baru malah ia membantu melembapkan kulit serta bantu mengurangkan masalah kulit berparut.

Protein terbaik lengkap dengan asid amino perlu
Mengapa perlu memilih soya ESP? Apa Kelebihan dan Kebaikan ESP?
Boleh baca details di sini

Kecilkan Liang Pori dengan Collagen Powder

Collagen Powder tidak asing lagi untuk kecantikan kulit. Pengambilannya selama 8 minggu terbukti berkesan dapat menambahkan kualiti kulit lebih baik.


\




Set Kecantikan Nutriwhite Kesukaan Ramai


Set Kecantikan Luaran yang tidak asing lagi kesukaan ramai..Sekali cuba mesti nak pakai lagi dan lagi..

Ramuan daripada bahan botani semulajadi..Bebas daripada bahan kimia merbahaya.


★Set nutriwhite ni ada kajian klinikal oleh pakar penjagaan kulit dan di uji keatas kulit asia.
★di jalankan ujian yang menyeluruh
★Unik,pengwujudan ekslusif pelbagai dimensi pendekatan untuk pemutihan
★Selamat dan berkesan
★Bebas merkuri
★bahan-bahan semulajadi : Patent-pending whiten-16 adalah campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat membantu mengurangkan melanin sedia ada untuk kulit lebih cerah dan putih

★Halal
★Mempunyai Notifikasi NO ( Kelulusan KKM)



Sekiranya adik kakak mempunyai masalah sama seperti kakak cantik di atas boleh dapatkan segera. Insyaallah pulangan berbaloi dan sangat berpuas hati.

Untuk pesanan boleh hubungi saya seperti berikut. Setiap pembelian akan dapat konsultasi percuma 



No comments:

Post a Comment