Feb 21, 2017

Sweet Memory in Shaklee Business Leader Conference 2017

Alhamdulillah..tahun ni layak ke Business Leader Conference (BLC) yang berlangsung di Sunway Convention Center. Sungguh meriah , sunggh teruja, dan makanan pun semua sedap-sedap belaka


memang sangat meriah


First time dapat berjumpa Live dengan CEO Shaklee , Mr Roger Barnett yang datang khas ke Malaysia untuk berjumpa para leader. Beliau seorang yang sangat humble. Apa yang saya perhatikan walau tahun meningkat tapi mukanya masih sama ( awet muda sungguh)






Acara BLC ni di mulakan Speech oleh Mr Roger Barnett, pastu ada sharing session mengenai strategy dan marketing oleh pihak Shaklee kepada para leader. Memang happy sangatla bila dengar macam-macam announcement best.


Antaranya Starter Kit yang baru yang lebih mesra,colorful dan handy. Starter Kit ni telah mendapat kelulusan KKM dan KPDNKK



colorful,info lebih tersusun dan menarik


Announcement mengenai Office HQ baru dan bestnya konsepnya macam open shopping.Boleh pilih produk apa kita suka, boleh telek renung sepuas hati sebelum membeli dan baru buat pembayaran,,haa baru best nak g shopping kan..dan paling bestnya akan ada Nutrionist khas yang akan membantu  untuk sebarang pertanyaan mengenai suplemen atau produk.



Ada juga penerangan dan video best mengenai Trip 2018 yang pastinya sangatlah mengujakan.. buat julung kalinya mereka yg layak akan menyertai Western Mediterranean Cruise ke 3 buah negara -  Spain, France dan Italy!


Juga ada trip ke Bangkok untuk mereka yang layak..Mu tunggu aku datang ye Bangkok:=) (doa-doakan saya ye)




Sesi belah petang pula ada forum kesihatan ' Do Supplement Works?'  bersama beberapa panel jemputan istimewa :  Dr Selebriti -Dr Rajbans Singhs. Saintis Shaklee Dr Bruce Daggy dan dietition 





Banyak kupasan best mengenai pentingnya pengambilan suplemen zaman sekarang ni..Nanti saya akan share dalam entry lain.




with my mentor dan kawan-kawan sideline

Serius best sangat business ni..Bukan setakat business semata-mata..Malah dapat bantu insan lain dapat kesihatan baik melalui suplemen yang mempunyai kajian saintifik. Beribu2 journal di hasilkan untuk memastikan produk benar-benar selamat dan bekesan.

antara souvenir yang dapat sepanjang program berlangsung..ada lagi beberapa yang tak snap


Sekiranya anda berminat untuk mulakan business dengan Shaklee, jangan tunggu lagi..Banyak peluang best menanti. Peluang sama rata dan semua orang boleh berjaya dalam business ni dengan komited dan bersungguh-sungguh.

Berminat untuk dapatkan suplemen shaklee atau ingin mulakan business? jom hubungi saya seperti berikut











No comments:

Post a Comment