Jan 3, 2017

Promosi Terbaik Tonik Vivix di Awal Tahun 2017

Assalamualaikum.

Welcome 2017.

Semoga tahun ni lebih banyak kejayaan, kecemerlangan dan diberi sebaik-baik kesihatan untuk kita semua. Alhamdulillah atas nikmat kurniaan dariNya,diberi pinjaman nyawa sehingga hari ini..semoga usia yang ada di berkati dan dihabiskan dengan sebaik-baiknya.




Seperti biasa awal bulan ni nak share promosi bulanan Shaklee. dan buat vivix lovers, haa jangan lepaskan peluang untuk dapatkan promosi hebat VIVIX bulan ini.. 

Seperti biasa PROMOSI BELI 6 BOTOL VIVIX PERCUMA 1 @ BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%






Vivix mempunyai banyak kebaikan dan manfaat. Alhamdulillah saban hari semakin ramai permintaannya..Daripada customer yang menghidapi penyakit-penyakit kritikal, ada yang nak awet muda dan cantik dan tak lupa ramai juga yang mementing kesihan terbaik ambil vivix seawal mungkin untuk cegah daripada penyakit-penyakit merbahaya.




Vivix kaya dengan ramuan semulajadi daripada bahan botani. Di sahkan Halal, tiada pengawet dan tiada pemanis.




Kaya dengan resveratrol yang sangat banyak kebaikan dan manfaat. Malah mempunyai kajian saintifik dan di hasilkan beratus-ratus journal mengenainya.












Alhamdulillah, Vivix telah mencapai penjualan melebihi 1 juta di seluruh dunia dan alhamdulillah telah ramai mendapat manfaatnya.


Sempena promosi hebat dan jimat bulan ni, jom dapatkan vivix. Bagi yang belum menjadi ahli shaklee, dengan pembelian 2 botol vivix layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA dan layak beli pada harga ahli.

2 botol vivix atau 6 botol vivix juga layak mendapat FREE POSTAGE ke seluruh Malaysia dan cash rebate pada bulan febuari nanti.




Jangan tunggu lama-lama. Sekiranya anda memerlukan vivix dan ingin mendapatkannya boleh hubungi saya segera seperti berikut:




No comments:

Post a Comment