Jan 19, 2017

Kandungan Utama Vivix Tingkatkan Kesihatan Menyeluruh

Sejak semalam penjualan tonik VIVIX mendapat sambutan luar biasa. Manakan tidak stok vivix beribu botol di branch Johor dan Penang katanya sold out!!

Hebat penangan promosi vivix bulan ni..Ramai yang grab terus sekurangnya 2 botol untuk dapat penjimatan daripada harga biasa.





Kenapa ramai sangat jatuh cinta dengan VIVIX?


Penjualan vivix telah melebihi 1 Juta botol penjualan di seluruh dunia. Setiap bulan memang mendapat sambutan hangat..lagi2 time promosi macam bulan ni ramai grab terus promosi Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5% sebab dapat berjimat dan dapat pula cash rebate bulan berikutnya.

Vivix memang HEBAT kerana kandungan antioksidan yang sangat tinggi. Kebaikan Resveratrol ni tidak dinafikan lagi untuk kesihatan terbaik badan kita. Boleh search di mana-mana website popular 






Sesiapa yang nak kulit cantik,nak awet muda mesti akan cari antioksidan ni. Ia adalah anti-penuaan dan dapat membantu kulit awet muda.


kulit awet muda dan badan cergas di usia 50 an


Tetapi khasiat vivix ni bukan setakat untuk kecantikan kulit malah dapat bantu melindungi sel- sel badan kita sehingga ke paras sel DNA.


Bila sel sihat insyaallah badan pun akan sihat.


Antioksidan dalam vivix ni daripada RESVERATROL TUMBUHAN.Semua bahan-bahan dan kandungannya daripada ramuan semulajadi

Kekuatan Vivix terletak pada 4 bahan utama yang terkandung dalam tonik ini iaitu:




  • ANGGUR MUSCADINE
Anggur muscadine adalah anggur liar yang sangat istimewa. Ia mempunyai sumber terbaik antioksida dan anti radang dan mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai anti-virus dan anti bakteria.

  • PURPLE CARROT
Purple carrot atau lobak ungu ini mempunyai sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Ia juga mengandungi anthocyanins (antioksidan mustajab) yang bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Asid klorogenik yang terkandung di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan risiko diabetes.

Dalam kajian yang dibuat oleh Universiti Queensland, jus purple carrot didapati berkesan untuk merendahkan tekanan darah, menstabilkan bacaan gula dalam darah pesakit kencing manis dan juga boleh membantu penyakit hati dan jantung. Jarangkan tengok lobak ungu ni.





  • EUROPEAN ELDERBERRY
Kajian di Austria University of Graz mendapati bahawa elderberry ekstrak mengurangkan pengoksidaan lipoprotein berketumpatan rendah (LDL) kolesterol. Pengoksidaan kolesterol LDL yang terbabit dalam atherogenesis , sekali gus menyumbang kepada penyakit kardiovaskular.

Selain menurunkan kadar kolesterol, European Elderberry juga mengandungi kandungan Vitamin C yang tinggi dan sangat bermanfaat untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Ia boleh membantu mencegah kanser, meningkatkan sistem imun, mengawal diabetes serta meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.


  • JAPANESE KNOTWEED
Keaslian resveretrol dalam vivix shaklee adalah sebanyak 98% yang diekstrak dari Japanese Knot Weed (Polyganum Cuspidatum). 6 kali ganda dari resveretrol tau. Ia digunakan untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.


Jaga kesihatan dari muda,ketika masih sihat..bukan dah sakit kritikal baru nak makan suplemen.Badan kita amanah dan jagalah sebaiknya..insyaallah semoga Allah lindungi kita daripada penyakit merbahaya



Dapatkan promosi vivix bulan ini sahaja


Beli 6 botol percuma 1 @ beli 2 botol diskaun 5%


Promosi VIVIX sepanjang Januari 2017


Setiap pembelian 2 botol dan ke atas layak mendapat Keahlian Shaklee secara PERCUMA, Penghantaran pos PERCUMA dan CASH REBATE bulan berikutnya.



Jom grab cepat-cepat sebelum kehabisan stok. Untuk pembelian vivix boleh hubungi saya seperti berikut:





No comments:

Post a Comment