Dec 6, 2016

Misi Hidup Sihat dan Bertenaga dengan Suplemen Semulajadi

Saya bukanlah doktor atau pakar kesihatan..tp saya sangat berminat sharing dan nak tolong insan lain dapat hidup sihat melalui suplemen semulajadi.

Pengambilan ubat-ubatan memang kita sedia maklum banyak kesan buruknya untuk jangka masa panjang..dan sekurangnya kita ada pilihan dan alternatif untuk kehidupan lebih sihat dan baik selain bergantung kepada ubat



Alhamdulillah daripada kelas2 shaklee anjurkan sedikit sebanyak saya dapat grab ilmu. Setiap bulan insyaallah saya memang turun ke kelas nutrisi atau kelas kesihatan daripada doktor2 pakar bertauliah. Selain itu, saya juga timba ilmu daripada kelas demo kesihatan,sharing daripada kawan2 ,melalui pembacaan dll.

Saya dah guna dan rasai kesan shaklee dah 3 tahun sejak 2013.

Pengalaman pertama guna set menyusu shaklee..Alhamdulillah dapat mantain susu dan berjaya menyusukan abang umair walau selalu stress bekerja sebagai programmer.

Kemudian hamil adik hannah saya berpeluang guna set hamil shaklee sepenuhnya dan doktor pun suruh saya teruskan je pengambilan set ni..Alhamdulillah kandungan sihat,takde masalah diabetes, darah tinggi,HB rendah. Berat badan pun mantain. Boleh baca pengalaman saya di sini

Kemudian berpantang dengan set bersalin shaklee.Alhamdulillah baby tak kena demam kuning, badan cergas dan bertenaga dan susu pun meriah. 


Alhamdulillah ketiga-tiga set di atas saya dah rasai dan alami perbezaannya. Memang ohsem beri kesan baik kt diri.

Melalui pengalaman yg ada saya seronok sangat nk berkongsi dengan ibu2 semua kepentingan dan manfat bila cukup zat nutrisi ni..Badan lebih sihat bertenaga,kurang stress, susu dapat mantain dan takdela lemau kalau seharian berkerja

Selain set atas, yg laku keras tiap bulan adalah set kolestrol .kita semua rakyat malaysia memang suka makan kan..tak beringat tiap pagi mesti nak pekene nasi lemak,roti canai kari kambing, nasi berlauk dn mcm2 lagi..tiap bulan mmg ada cari set Kolestrol ni..bagus sebenarnya bila ada kesedaran nak control dan jaga kesihatan ni..beringat2 sebelum tahap kesihatan makin parah kan..jangan sampai dah pitam rebah kene jantung, stroke yg tu kita tak nak..time tu banyak bende nak dijaga. nk kene bergantung ubat2an,kos hospital tinggi dll


Set kulit cantik dan set kurus , turunkan berat badan juga jadi pilihan saya..ramai adik2 usia remaja berminat dengan set ni..Wanita memang takleh nak berpisah dgn kecantikan dan slimkan..alhamdulillah daripada mereka terkena dgn lambakan produk yg bahaya kt luar at least set2 ni bantu berikan pilihan selamat untuk kulit sihat.


Kalian semua kalau nak cuba suplemen semula jadi boleh roger2 ya..macam2 set ada:

  • Set resdung/set alahan
  • Set kesuburan
  • Set Kecantikan
  • Set Pelajar
  • Set Hamil
  • Set Pantang
  • Set Menyusu
  • Set kanak-kanak
  • Set warga emas
  • Set kesihatan asas
  • Set lelaki
  • Set detoks
  • Vivix
  • Collagen Powder
  • set nutriwhite
  • Set enfuselle 
  • Set kediaman sihat

Nak tahu details boleh hubungi saya seperti berikut:




No comments:

Post a Comment