Nov 10, 2016

Pentingnya Detoks Seluruh Badan supaya Tiada lagi Masalah Keputihan, Bau Badan dan Masalah Jerawat

Pagi ni ada customer ,seorang pelajar nak promosi Alfafa complex..dia ada masalah jerawat dan akak pun cadangkan dia ambil #alfafacomplex utk detoks dulu darah dan keseluruhan badan.



Sebelum ni dia pernah dah ambil Vitamin C dan Garlic Complex tapi cik jerawat ni memang tak mau hilang-hilang jugak..So kalau ambil ape-ape suplemen dan jerawat selalu naik ni better buat detoks dulu..Buang semua toksik dalam badan tu..nanti dah clear toksik, mudahlah makan ape-ape suplemen pun lebih serapan dan lebih berkesan.


Tapi dia takut Katanya Alfafa utk org sudah berkahwin je.
Eh tidak dik.



Banyak kegunaan Alfafa complex ni..yg dah kawen,isteri2,mak2 memang sesuai sangat ambil utk masalah dalaman wanita,keputihan, utk milkbooster sebagai perapat di mana ia bertindak sebagai kacip fatimah moden.





Tapi untuk yg belum kawen banyak juga manfaatnya untuk kesihatan..Paling best yang suka pakai pantiliners dah tak yah risau lagi masalah keputihan..Konsisten Alfafa Complex confirm settle masalah keputihan ni..dan bestnya takde dah bau masyaaammm bau badan..oppss ni kalau yang ada masalah ni korang kene ambik alfafa ni tau..tak kira lelaki ke wanita ke..dua-dua boleh makan alfafa ni.

jom baca lagi kebaikan lain Alfafa Complex:

KEBAIKAN ALFAFA COMPLEX:

1)Mencuci hati, darah dan usus – ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

2) Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.

3) Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

4) Menyingkirkan lemak dan kolesterol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

5) Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan.

Yang ada masalah bau badan, keputihan dan selalu gatal2 selepas mengambil seafood, cubalah alfafa complex hari ini..




Haa untung Adik ni suka bertanya kan..mungkin yg dia baca manfaat utk yg dah berumahtangga.


Cubalah Alfafa hari ni..Memang best utk detoks badan..yg selalu lesu2 ,selalu naik jerawat mmg bagus detoks badan dulu dengan herba semulajadi ni.



Bulan ni ada promosi istimewa : beli 3 botol Alfafa Complex percuma 1

Haa cari je adik beradik or kawan-kawan 3 orang dan share beli alfafa complex ni..1 botol dah dapat percuma untuk awak:-)

Nak dapatkan promosi alfafa bulan ni?

Jom PM atau boleh whatsapp kat no ni ya.




No comments:

Post a Comment