Oct 22, 2016

Kulit Bebas Jerawat selepas Konsisten Set Cantik dan Set Resdung

Kulit berjerawat memang sungguh menyakitkan. Kekadang pakai apa jua krim, bahan kosmetik tetap tidak mampu untuk menahan keluarnya jerawat di muka.

Duk bertukar dari satu produk ke produk lain yang ada di pasaran untuk atasinya,sudahnya kulit muka bertambah teruk. Di ttambah pula dengan masalah resdung dan alergi makanan laut menambahkan lagi radang pada kulit.


Inilah pengalaman ngeri Puan S. 





"Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. 

Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!"




Beliau mengambil suplemen dalaman seperti Vitalea, ESP,Vitamin C,Omegaguard, Ostematrix dan Alfafa Complex


Yang ada masalah kulit ni memang saya akui kene banyak bersabar dan konsisten. Ambil pemakanan seimbang, kurangkan stress, rawatan dari dalam insyallah sangat membantu untuk baik pulih semula sel-sel kulit yang telah rosak.

Yang penting pilih yang semulajadi dan selamat untuk kesan jangka masa panjang.



Suplemen yang dapat membantu mengurangkan radang kulit


Vitalea adalah multivitamin no 1 dunia yang membantu membekalkan keperluan zat nutrisi untuk badan. Badan cukup nutrisi, kulit pun sihat

ESP adalah protein terbaik daripada sumber non-gmo yang membantu membaikpulih sel-sel badan yang telah rosak. Protein adalah sumber terbaik untuk sel yang sihat.





Vitamin C adalah sumber kolagen terbaik untuk badan. Ia juga bantu atasi masalah jerawat dan mencantikkan kulit

Ostematrix membekalkan keperluan kalsium dan mineral yang cukup untuk tulang dan badan yang sihat. Ia juga bantu mengurangkan stress, mengurangkan keletihan dan hilangkan keletihan dan atasi masalah sembelit.


Omegaguard adalah minyak ikan Omega-3 yang baik untuk mengurangkan radang pada kulit.

Alfafa Complex adalah suplemen herba yang membantu mengurangkan alergi, mengurangkan gejala gatal-gatal kulit dan masalah resdung.


Dah macam-macam cara buat untuk cantikkan kulit tapi masih tidak berkesan? Jom cuba set kulit cantik dan set resdung ini pula. Suplemen semulajadi insyaallah membantu untuk baikpulih sel-sel dari dalam.


7 Tahun terseksa masalah kulit muka, akhirnya akak ni dapat kulit idaman beliau.





Sekiranya anda mempunyai masalah kulit dan ingin dapatkan suplemen semulajadi ini boleh hubungi saya segera seperti berikut. 



No comments:

Post a Comment