Oct 4, 2016

Join Keahlian Shaklee dan dapatkan Vitamin PERCUMA

Berita gembira buat semua yang makan dan ambil shaklee tapi masih belum lagi mendaftar sebagai ahli shaklee. Sehingga 15 Oktober ini, Shaklee menawarkan peluang untuk anda grab vitamin secara PERCUMA dengan setiap pembelian ( PERCUMA vitamin C atau Lecithin).




1) Setiap pendaftaran keahlian baru dan membuat pembelian 100uv (points) dalam 1 resit akan mendapat PERCUMA sebotol Lecithin yang beharga RM52.50.

2) Setiap pendaftaran keahlian baru dan membuat pembelian 200uv dan ke atas dalam 1 resit akan mendapat PERCUMA sebotol Vitamin C yang beharga RM92.50.


Antara set-set istimewa yang boleh di beli untuk mendapat peluang vitamin PERCUMA antara berikut:


1) PERCUMA 1 BOTOL SR VITAMIN C







2) PERCUMA 1 BOTOL LECITHIN









 Bestkan nak dapat vitamin free ni,dulu masa saya join member takde pun dapat free vitamin ni..So korang kene grab cepatcepat sebelum 15 hb ye.

Paling lewat 15 Oktober sahaja peluang nak dapat vitamin percuma ni..Lepas tarikh tu dah tak dapat dah..Jadi jangan menyesal kalau terlambat.


Ok,boleh contact ciksu cepat-cepat ya. Ciksu boleh bantu korang untuk dapat vitamin percuma ni dan bantu untuk pendaftaran keahlian. Hanya hubungi no berikut cepat-cepat ok:-)

SMS/ WHATSAPP : 016 358 9018




1 comment: