Oct 19, 2016

Jana Pendapatan dengan Business Shaklee

Dulu2 masa memula buat business shaklee memang niat utk tambah side income..tapi bila dah selalu share rasa seronok untuk bantu org lain dapat juga kesan produk baik ni.tak nak rasa kesan ni sorang- sorang.. So alang-alang dah guna dan dapat kesan baik why not sharing jugak dgn orang lain.




Seronok bila dpt bantu selesaikan masalah orang lain..macam2 customer ada. Dan tentunya tumpang happy bila mereka ucapkan terima kasih dan rasai #shakleeEffect ni.

  • Ada yang bebas gdm masa hamil
  • Ada yang turun bacaan kolestrol tinggi
  • Ada yang dapat menyusu SI smpai 2 tahun
  • Ada yang turun berat badan dan dh slim
  • Ada yang hilang biji kolestrol
  • Ada pesakit kanser lebih bersemangat dan bertenaga.
  • Ada yang hadapi rabun dan turun power spek. 

Ermm banyak lagi sebenarnya.. Dah 4 tahun guna dan sharing.. Alhamdulillah semua dengan izinNya.

Dulu ingat lagi projek manager kt opis lama pernah nasihatkan kami, niatlah buat kerja kita sebagai ibadah, time tu saya berkerja sebagai programmer..Selalu stress nak siapkan sistem Application untuk sebuah badan kerajaan.Buat web application untuk pendaftaran,renew lesen dan lain-lain. Bila time nak demo mesti balik selewat 12 malam. Huhu,stress mak time tu.Harap ada bibik banyak membantu jaga anak-anak.



Kata boss saya lagi, bila kita jalankan amanah dengan baik dan dan beri manfaat kepada orang lain, kita pun dapat saham pahala selagi ia digunakan. Alhamdulillah,mudah-mudahan.

Sebenarnya bukan setakat kerja di pejabat, cikgu, dan nurse yang boleh bantu org lain.Dalam business pun banyak peluang untuk gandakan pahala dengan syarat niat betul dan jujur.

Misi saya berbusiness juga nak bantu lebih ramai rakyat Malaysia dapat kesihatan lebih baik, dapat side income bulanan melalui business ini tanpa perlu modal ribuan ringgit, dapat bantu suri rumah mempunyai income sendiri melalui bussiness ini. Insyaallah.

Business bersama Shaklee bukan business cikai. Sudah ramai yang berjaya mendapat 4,5 angka sebulan dalam business ini.


dan ia juga tidak mengkayakan orang atas atau menindas orang bawah. Jika ada usaha, ada jualan, jualan itu untuk diri sendiri. Jika jualan 0 walau orang bawahan mempunyai sale banyak, tetap tidak mendapat apa-apa. Siapa usaha insyaallah akan ada hasil untuknya.

Sama juga seperti business lain. Jika capai target sale, syarikat akan berikan bonus mengikut pencapaian.


Man jadda wa jadda. 

Register keahlian hanya RM68. 90 sahaja dan dah layak untuk mulakan business ni bila2 masa sahaja. Ada banyak kelas kesihatan, kelas nutrisi, group support yg ohsem dll yg bantu untuk sama2 berjaya dalam business ni.  Memang sungguh rugi jika tidak rebut peluang yang ada di zaman kemelesatan ekonomi ni.


Nak belajar bebila masa sahaja boleh. Tak reti business boleh belajar. Tak reti sharing boleh belajar. Yang penting ada kesungguhan dan komited.



Bulan ini pihak Shaklee menawarkan vitamin PERCUMA kepada ahli baru yang layak. Bagi yang membuat pembelian cukup syarat ( melebihi 100 points (uv) ) akan mendapat 1 botol Lecithin secara PERCUMA. Manakala pembelian dengan keahlian melebihi 200UV akan mendapat 1 botol ALFAFA COMPLEX L secara PERCUMA.



HANYA untuk OKTOBER ini sahaja ya.

Jika anda memang makan sendiri suplemen ini dan masih belum menjadi ahli boleh grab cecepat vitamin percuma ni tau . Memang jimat.





Jika anda berminat untuk dapatkan suplemen shaklee, nak join ahli atau ingin mulakan business shaklee , boleh hubungi saya seperti berikut. 









2 comments:

  1. assalamualaikum akak.

    business shaklee ni mmg best.sy join pun setelah ramai kawan sy join shaklee. business yg adil. inshaaAllah.

    dan ... saya pengedar produk shaklee bahagian miri sarawak. dan dimana mana pun boleh..

    jemput ke blog comel saya , www.ainazulkifli.com.

    terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam,

      terima kasih sudi singgah di sini..salam perkenalan:-)

      Delete