Sep 11, 2016

Buku Motivasi Pilihan Terbaik Wajib Anda Baca

Dalam hidup kita kekadang terasa down..Terasa stress dan terasa banyaknya kelemahan diri.

Selain alquran sebagai pengubat jiwa. buku-buku motivasi ini juga memberi semangat dan penawar bagi hati

Buku yang paling saya suka - bertanya Allah Dahulu, mudahnya menjemput rezeki dan Allah tempat meminta..



Buku2 ni memang saya ulang baca banyak kali. Banyak kali baca terasa kerdilnya diri,

kita ada Allah tempat meminta, Kita ada DIA yang sering bersama kita. Kita ada DIA yang setiap masa sudi mendengar rintihan dan keluhan kita.

Indahnya bila hati kita total bergantung 100% hanya kepada DIA.

Kisah2 inspirasi dalam buku ni pun sangat luar biasa.


Lemau atau down ketika berbusiness??
Carilah penawar daripada post2 motivasi atau daripada leader2 dlm group support. Insyaallah pasti ketemu balik kekuatan.

Ingat balik kenapa aku buat business ini? Kenapa aku sanggup bersusah payah semua ini? Insyaallah semangat dan kekuatan akan hadir semula.

Bagi yang nak beli buku2 ni saya recommend,memang best!💝

No comments:

Post a Comment