Aug 23, 2016

Laman web jual Shaklee MURAH ?? Entah-entah TIRUAN. JANGAN MUDAH TERPEDAYA !!

Semalam ada seorang customer lelaki PM saya bertanyakan harga pencuci muka Nutriwhite. Selepas di maklumkan,beliau memberitahu harga saya jual mahal. Beliau bagitahu pernah beli di sebuah laman web xx hanya pada harga RMxx, jauh lebih murah daripada harga ahli shaklee.


Hmm,saya tanya padanya..encik beli tu confirm ke tu produk original? zaman sekarang ni sesenang je orang boleh reka macam-macam jenis ramuan dan ciplak rompak dan jual produk ala-ala nampak 'ori' asalkan untung.

Jangan Terpedaya dengan Jualan Murah Lelong.Mungkin sudah tamat Tarikh Luput atau bukan original


Bayangkan jika anda beli beg LV di KLCC dengan beg LV di pasar malam. Sudah tentu nampak bezanya bukan? Harga beg di pasar malam jauh lebih murah berbanding di KLCC..Kenapa? sebab beg LV di pasar malam walau sebijik serupa dengan LV di KLCC namun ia hanyalah tiruan. Boleh jadi pakai tak sampai sebulan dah koyak rabak.



Harga murah tapi tiada kualiti dengan harga mahal tapi yang Original dan berkualiti.Mana satu pilihan anda?

Mungkin ada daripada anda yang tak kisah barangan tak ori, asal dapat murah.Tapi sanggupkah anda menerima risiko apa akan berlaku kepada kulit muka dan badan anda jika amalkan suplemen yang tiruan atau alat kosmetik yang tidak original?

Kalau beg,baju tiruan masih boleh di terima. Cukup sebulan jika koyak rabak boleh di buang sahaja. Tapi jika kulit muka habis rosak teruk dan badan mula gatal-gatal, naik rashes dan sebagainya bagaimana? Diri sendiri juga yang susah.

Jangan sesekali gadaikan nyawa ya!

Jadi sekiranya anda ingin membeli produk shaklee ( suplemen, beauty set,pencuci dll) boleh terus ke branch shaklee atau menerusi Pengedar Shaklee yang sah.

Sekiranya anda membeli melalui pengedar shaklee,anda akan dapat consultation sekali. Kebiasaan Pengedar Shaklee akan guide panduan cara makan yang betul,pantang larang dan sebagainya.

Tapi sekiranya anda beli di laman web yang belum tentu original atau tipu, sudah tentu anda tidak akan di layan sekiranya tanya panduan makan.

Produk Shaklee Ekslusif

Shaklee ekslusif hanya boleh di dapati di HQ Shaklee atau rangkaian branch dan melalui pengedar shaklee sahaja. Sebab itu ia tidak di jual di Guardian dan sebagainya. 

Sekiranya anda ingin mendapatkan suplemen shaklee, boleh hubungi saya untuk pembelian. Boleh save contact saya ni. Insyaallah anda layak mendapat konsultasi yang baik selepas pembelian.





No comments:

Post a Comment