Aug 2, 2016

Cara Hilangkan Sembelit ketika Hamil dan Berpantang dengan Mudah

Assalamualaikum..

setiap awal bulan saya akan share promosi bulanan pihak Shaklee jalankan..untungnya setiap bulan setiap ahli berpeluang dapat nikmati promosi bulanan dengan harga lebih murah dan jimat.

Sebelum tu, bagi anda yang nak join keahlian shaklee ni hanya RM79.50 sahaja untuk Keahlian di Semenanjung Malaysia. Setakat ni keahlian masih bayar sekali seumur hidup..masih tiada lagi renew membership ya. Bestnya kalau anda memang pengguna produk shaklee, better joinla ahli,so dapatla berjimat sehingga 20 % untuk pembelian. So,tak payah lagi nak pening-pening survey harga mana lebih murah..ye dok???:=)

Promosi sepanjang bulan ogos ni sangat berkait rapat dengan aktiviti harian kita..

bagi kaum wanita atau ibu-ibu memang tak boleh lari daripada :



  • Masalah senggugut
  • Sakit badan,lenguh-lenguh
  • ibu preggy yang selalu cramped/Kejang
  • Ibu menyusu yang perlu cukup kalsium -
  • Ibu,nenek yang sering sakit lutut
  • Susah nak tidur malam
  • Sering alami masalah sembelit
  • Cepat letih
  • Mudah terkehel atau salah urat







Haa..semua penyakit ni sinonim dengan kekurangan kalsium.. So betapa pentingnya kalsium dalam pemakanan seharian kita ya.

So,bulan ni istimewa untuk anda semua...Promosi pil kalsium atau dalam produk shaklee di kenali sebagai OSTEMATRIX



PROMOSI : BELI 6 PERCUMA 1 @ BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%

Tak kenal Ostematrix?? haa mari berkenalan dengan super duper pil best ni..kalau mak-mak yong,mak-maksu dan mak-mak tang..( mak buyong,mak menyusu dan mak berpantang) WAJIB ambil ni tau.


Apakah kelebihan Pil Kalsium Ostematrix ni? Sama je kan dengan pil kalsium lain ?

Haa..jangan salah sangka..memang sangat berbeza. Pil kalsium OSTEMATRIX ni bukan pil kalsium biasa tau..


Ia lengkap dengan kalsium,magnesium,vitamin D serta mineral lain seperti Kuprum,tembaga dan zinc.

Saya ada ceritakan kisah kenapa pil kalsium ni sungguh istimewa di sini


Cara Hilangkan Sembelit ketika Berpantang


Jom dengar dulu pengalaman Puan Khadijah berpantang dengan happy ni..Seronok betul dirinya takde SEMBELIT langsung, TAK letih, Badan bertenaga je..Salah satu yang beliau ambil mestilah OSTEMATRIX ni.


Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit


Pengalaman saya ambil ostematrix 

Ostematrix membantu hilangkan kejang ketika hamil dan tiada lagi masalah sakit gigi..haa tension tau tiap kali je preggy gigi goyang..ni disebabkan kalsium dalam badan dah di kongsi dan diserap oleh baby yang sedang membesar..dan ketika dalam pantang,sangat-sangat membantu melembutkan najis dan mengelakkan masalah sembelit dan buasir.

 Faham-faham jela ngerinya lepas bersalin ni..Badan penat,urat putus, kene plak sembelit..Allahu,mau menanges tau..duduk berjam-jam dalam toilet,mau nanges sangat-sangat.

Sebab tu saya sangat sarankan ibu-ibu hamil,ibu-ibu berpantang dan ibu menyusu untuk mengambil ostematrix ni dengan konsisten. 

Kalau anda ada masalah dengan bau susu lembu,susu kambing ka..Memang tak perlu risau lagi..Ostematrix ni boleh bantu lengkapkan keperluan kalsium anda.


Ostematrix Tiada Bau,mudah ditelan





Rugi tak grab time promosi ni tau..Harga sangat jimat..Kalau anda tengah preggy haaa peluang baik ambil terus 6 botol..dapat PERCUMA lagi 1 botol..so boleh guna terus sampai berpantang.

manyakkk untung :=)


Okla,sekiranya anda berminat dengan promosi ostematrix ni nak hadiahkan untuk isteri ke,mak ayah kat kampung ke, mehla cepat contact ciksu ya..Insyaallah memang sangat berpuas hati..sendiri guna dan dah dapat sendiri kesan positifnya..Mak mertua saya pun saya bagi makan ni..Suka sangat mak sebab hilang da lenguh-lenguh seharian berdiri kat kedai berniaga..


Jom contact cik su ya..








No comments:

Post a Comment