Jul 21, 2016

Set Wanita Shaklee : Kerana Dirimu Sungguh Istimewa

Kerana Dirimu Begitu Berharga Wahai Wanita.

Ramai mana seorang isteri sanggup bersusah payah sama-sama keluar mencari rezeki supaya dapat beri keselesaan pada ahli keluarga. Penat lelah di tempat kerja,pulang ke rumah di hambat dengan tugasan rumah pula serta anak-anak dan suami yang menagih perhatian. Kesemuanya memerlukan tenaga tambahan dan sokongan.

Ibu permata hati..Sejak kecil ibu menjaga dan melayan kita dengan begitu sempurna. Bila kita demam atau sakit,ibulah paling susah hati. Penat lelah menguruskan rumah tangga bagi memastikan anak-anak dan keluarga selesa.

Isteri atau Ibu..Tonggak utama keluarga. Hebatnya seorang isteri atau ibu, pasti anak-anak dan keluarga hidup aman bahagia.

Set Khas untuk Kesihatan Wanita. Special untuk diri anda wahai isteri, atau ibu.




1) Set Cantik Jelita

Set Cantik Jelita Idaman Semua wanita. Isteri atau siapa sahaja bergelar wanita nak nampak cantik sihat bertenaga. Tak nak muka kusam, berserabut,stress kan..Tapi setiap hari memerlukan extra energy nak uruskan kerja-kerja di pejabat dan dirumah. Set ini terbaik untuk tingkatkan kesihatan diri wanita.

Gabungan istimewa suplemen ESP, Vitamin C, GLA Complex dan Vitalea with Iron bantu tingkatkan sistem imun badan,beri tenaga dan kecergasan, kawal emosi dan stress, Cantikkan dan cerahkan kulit, Lembapkan Kulit Wajah dan stabilkan hormon badan.


2) Set Warga Emas

Special untuk ibu ayah dalam membantu mereka lebih sihat,cergas dan bertenaga.

Set ini terdiri daripada Vivix. Omega guard, Vitalea with Iron, Ostematrix dan GLA Complex.

Kesemua suplemen ini membantu kesihatan menyeluruh.

Vivix adalah antioksidan tinggi yang membantu melindungi sel-sel badan daripada kerosakan akibat radikal bebas. Ia juga membantu mengawal penyakit-penyakit kronik di peringkat usia emas seperti sakit jantung,darah tinggi, kencing manis dan lain-lain. Vivix juga memberi tenaga dan kecergasan kepada badan.

Omegaguard dan Ostematrix membantu menguatkan sendi-sendi dan tulang daripada kerosakan,mengelak masalah osteoporosis dan membekalkan zat kalsium mengcukupi untuk badan.


Vitalea membekalkan zat besi dan keperluan vitamin yang lengkap untuk badan.

GLA Complex membantu menstabilkan hormon, mencantikkan kulit

Setiap pembelian set ini akan mendapat Keahlian Shaklee secara Percuma dan Cashback bulan berikutnya. Sangat menjimatkan.


3) Set Hamil 

Set Hamil lengkap untuk ibu cergas bertenaga sepanjang 9 bulan kehamilan. Tidak perlu lagi vitamin dari klinik jika mengambil set hamil ini.

Set Hamil ini mempunyai ESP,Ostematrix, B Complex, Vitalea with Iron, Omegaguard dan Sustained Release Vita C Plus

ESP bantu berikan tenaga berpanjangan serta bantu perut lebih kenyang. Sesuai di ambil ketika morningsickness dan ketika gastrik menyerang. Ia juga bantu pudarkan parut strechmark yang sering di alami ibu ketika hamil.

B Complex penting untuk bekalkan keperluan asid folic dan kesemua vitamin B yang diperlukan oleh ibu. Penting dalam penghasilan sel darah merah,bantu berikan tenaga dan atasi stress.

Vitalea adalah multivitamin yang kaya dengan pelbagai jenis vitamin dan mineral. Bantu ibu lengkapkan nutrisi yang lompong dalam badan. Juga bantu tingkatkan HB dan beri tenaga.

Omegaguard bantu pembentukan retina bayi, baik untuk kecerdasan otak, bantu mantain berat badan supaya tidak naik mendadak dan mengurangkan bengkak ketika hamil


Ostematrix bantu kuatkan tulang dan gusi ibu. Sangat penting di ambil ketika hamil kerana ia bantu mengelakkan masalah kejang, sakit dan lenguh pinggang dan mengurangkan masalah gigi berlubang.

Vitamin C tidak asing lagi sangat baik untuk kuatkan sistem imuniti badan, mengelakkan gejala demam virus, mencantikkan kulit serta mengelak masalah lebam dan pendarahan gusi,


4) Set Bersalin Shaklee


Proses berpantang sangat penting untuk ibu kembali pulihkan kesihatan dalaman dan luaran. Jadi sangat penting untuk dapatkan zat nutrisi yang mengcukupi lagi-lagi ketika ini ibu memerlukan tenaga tambahan untuk menyusu bayi.

Set bersalin Shaklee sangat berbaloi dan telah menjadi pilihan ramai ibu Malaysia.

Terdiri daripada ESP, Sustained Released Vita C Plus, Ostematrix, Omegaguard,Vitalea with Iron dan Alfafa Complex.

Set ini lebih kurang sama seperti set kehamilan cuma tambahan Alfafa Complex yang bantu merawat masalah dalaman wanita, atasi masalah keputihan, merapatkan kembali bahagian intim dan bantu pengeluaran susu ibu.




Setiap pembelian set-set istimewa ini akan mendapat beg kertas "liveAmazing" secara percuma dan  Eco-Friendly Jute Beg dengan harga RM12.72 sahaja. (Harga asal RM22)


Kesemua set wanita ini sangat berbaloi untuk di miliki. Nikmat kesihatan yang tidak ternilai sangat penting. 

Jom hadiahkan untuk diri,isteri atau ibu tersayang"=)


Sekiranya anda berminat dengan mana-mana set di atas boleh hubungi saya segera untuk maklumat lanjut/pembelian seperti berikut:







No comments:

Post a Comment