Jun 28, 2016

First Aid Kits Selamat Sepanjang Bercuti dan Pulang Ke Kampung

Salam 23 Ramadhan. Saya doakan semua pembaca blog ini sihat-sihat selalu dan berada dalam rahmat kasih sayangNya.

pejam celik pejam celik begitu cepat masa berlalu.

Syawal juga bakal menjengah lagi seminggu jer lagi. Saya pasti ramai yang dah tak sabar-sabar nak bercuti berjumpa insan tersayang di kampung. Pastinya buah tangan untuk keluarga tercinta tidak dilupakan.




Ada yang nak hadiahkan suplemen untuk insan tersayang?

Musim raya ni macam-macam hidangan lazat dan enak bakal memenuhi meja-meja di rumah. Kuih raya, dodol,lemang,ketupat,rendang,nasi himpit antara hidangan enak yang selalu tersaji di pagi raya. Best kan nak jumpa makanan-makanan ni pun bukan selalu,setahun sekali 2 je..hehe

Namun jangan sesekali lupa,lemak-lemak dan kolestrol tinggi tersembunyi. Bagi yang sedia ada penyakit darah tinggi,kencing manis, kolestrol tinggi dan penyakit-penyakit lain ,jaga dan kawal pemakanan sepanjang musim perayaan ni ya.


Antara suplemen yang sangat baik di bawa bersama pulang ke kampung dan di ambil sepanjang bulan syawal ni adalah Lecithin, Alfafa ,Herblax,  dan Cinch Energy Tea.


Lecithin adalah pengemulsi lemak yang membantu menguraikan lemak-lemak daripada makanan termendap dalam salur darah. Ia juga membantu menurunkan kolestrol dan melancarkan peredaran darah. Suplemen terbaik yang perlu anda bawa kemana sahaja since raya ni memang makan jela nampaknya..so dapat bantu menurunkan berat badan dan mengelak kenaikan berat badan mendadak sepanjang syawal nanti.


Herblax suplemen khas untuk usus. Bantu detoks usus dan lancarkan proses pembuangan setiap hari. Raya ni for sure macam-macam makanan masuk dalam usus. So best time dah penat sangat makan-makan ni, detoksla usus seminggu 2,3 kali. Insyaallah memang sangat clear dan lega sangat.




Alfafa Complex pula membantu dalam proses detoks seluruh badan,menyingkirkan lemak-lemak dan toksin daripada badan, Amat baik juga untuk masalah bau badan,masalah dalaman wanita dan masalah keputihan.

Berat Badan Mantain Sepanjang Syawal

Ini antara suplemen yang dapat bantu kawal berat badan.Takdelah habis syawal sampai naik berkilo-kilo bila timbang berat badan nanti..haa menjerit nanti tau! Bulan puasa ni kita dah detoks badan kita, dah berjaya turunkan berat badan dan mantain dan harapannya raya nanti mestilah berat statik atau makin turun..best tak?

Suplemen-suplemen ini bebas bahan kimia. Daripada bahan semulajadi,tidak merbahaya dan mempunyai kelulusan KKM. 

Ubat Tahan Mengantuk Selamat Sangat Penting untuk Pemanduan Lancar


Cinch Energy Tea pula amat baik untuk memberi kesegaran dan membantu menahan mengantuk ketika memandu. Time raya ni confirm jammed. dan raya nanti pun jalan selalu jammed. Makan banyak ni mata pun cepat layu. Kalau anda atau suami driving balik kampung waktu malam, ambil cinch energy tea ni sangatlah bagus, Sangat mudah di bawa kemana sahaja since ia dalam bentuk sachet. Hanya tuang dalam botol atau belikan sebotol air lemon tea/green tea dan tuang 1 sachet cinch tea ni..Insyaallah segar dan mata tidak layu lagi.



Time raya ni juga perut cepat meragam since macam-macam makanan kita ambil. Campur pulak dengan air soda,tapai dan pelbagai lagi. Penyediaan awal Peppermint Ginger Plus juga membantu mengatasi masalah loya,ketidakhadaman makanan,melegakan ketidakselesaan perut dan masalah perut sebu.



Ada beberapa lagi suplemen penting seperti vitamin C, Nutriferon untuk menguatkan sistem imun badan ketika bercuti dan beraya ni. Pemakanan dan persekitaran boleh menyebabkan sakit berlaku bila-bila masa sahaja. Jadi sangat penting first aid kits ni time bercuti dan pulang ke kampung.

dan mostly klinik pun penuh dan kadang-kadang tutup time raya ni. Jadi penting untuk selitkan suplemen-suplemen ni dalam beg anda bagi memastikan kesihatan tiptop dan badan bertenaga.


Promosi Pembakar Lemak - Lecithin

Bulan ni tinggal 2 hari sahaja lagi untuk anda rebut promosi LECITHIN - BELI 3 PERCUMA 1.

Grab time promosi ni harga lebih murah dan jimat. dan sangatlah bersesuaian dengan musim raya bakal tiba ni untuk membantu anda sentiasa sihat insyaallah.




Antara Testimoni Lecithin 








Credit: YES ") We got #S'Effect


Sekiranya anda berminat untuk dapatkan suplemen-suplemen semulajadi ni atau nak grab promosi
hebat ni boleh hubungi saya segera ya.


Promosi ni bakal berakhir 30 June ni. dan untuk dapat suplemen sebelum raya pastikan anda membuat
order dan bayaran sebelum 29hb ini untuk memastikan kelancaran proses penghantaran barang.

ok,selamat meneruskan ibadah puasa dan jangan lupa gandakan amalan ibadah untuk memburu malam l
lailatul qadar..Semoga kita mendapat peluang keemasan ini, Insyaallah.

Boleh hubungi saya seperti berikut untuk pertanyaan dan pesanan:














3 comments:

  1. betul tu ... jangan lupa ubat-ubatan nanti susah nak cari kat kampung, nak kena keluar bandar, kedai pun tutup :)

    ReplyDelete
  2. anyway nak wish selamat hari raya maaf zahir dan batin buat suhaila ... maaf lah kalau ada terkasar bahasa sepanjang komen kat sini tau :)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya juga buat Zie Has..maaf zahir batin

    ReplyDelete