May 26, 2016

Peluang Dapat Vitamin Percuma pada 28 Mei ini

Pada 28 Mei ini bakal berlangsung National Conference Shaklee atau lebih di kenali sebagai NC. Saban tahun NC ni memang di adakan khas untuk 'reward' kepada pengedar shaklee yang layak dan cemerlang.

Pelbagai aktiviti menarik bakal di laksanakan dan salah satunya jualan istimewa untuk set-set shaklee yang terpilih iaitu set Ramadhan,set diet sihat,set detoks dan juga twinpack vivix.


Apa yang menarik promosi ini terbuka kepada semua. Tidak terhad kepada pengedar shaklee sahaja. Cuma jika and a ingin membuat pembelian perlulah hubungi Pengedar yang sah.Buat preorder dan pembayaran dan Pengedar Shaklee berkenaan akan buat pesanan pada hari tersebut dan pihak Shaklee akan terus pos ke alamat anda. Sangat mudah!

Specialnya dengan setiap pembelian anda boleh perolehi vitamin-vitamin seperti di atas secara PERCUMA.

Untuk pembelian twinpack vivix,anda LAYAK mendapat keahlian shaklee secara PERCUMA dan terus layak mendapat harga ahli yang lebih jimat. Anda juga bakal perolehi 1 botol vitamin C secara PERCUMA,Kos pos pun PERCUMA dan akan mendapat cashback tunai pada bulan berikutnya ke dalam akaun anda.

Jadi jangan tunggu lama-lama. Sekiranya anda berminat dengan mana-mana set di atas cepat-cepat hubungi pengedar shaklee terpilih atau boleh juga hubungi saya seperti berikut:


Sue - SID No ahli : 889 806
Sms/whatsapp 016 358 9018
PM FB page : Impianz Shoppe
instagram : @ Vitaminsemulajadicorner


No comments:

Post a Comment