May 1, 2016

Berjaya Turunkan 25KG dengan Detoks dalam Tempoh 4 bulan sahaja Tanpa Perlu Berlapar

Nak turun berat badan bukan mudah..Ada orang terpaksa berlapar,ikat perut nak bagi cepat turun berat badan. Tapi sungguh menyeksakan,bila timbang-timbang tak bergerak pun angka..Malah naik terus naik dan ada yang terus statik kat angka tu je.

Jalan singkat nak cepat ada yang ambik pil kurus. Cepat turun tapi bahaya menanti!!JANGAN sesekali ambik ubat kurus sebarangan tau!! Lagi-lagi kalau takde kelulusan KKM.

Nak share pengalaman Puan Ebby Mohfat yang pernah mencecah angka 100KG dan naik lagi sehingga 140KG!! Bukan mudah ya bergelar insan berbadan besar lagi-lagi dari zaman anak dara..Jom tengok video best ni..jangan tak percaya kini berat beliau dah 75KG..Turun 25KG dalam tempoh 4 bulan selepas melakukan detoks parasit.

Jom kita dengar dulu ape kate Puan B,betapa seronoknya perasaan bila dah turun berpuluh KG ni!



Jadi ibu BF ni manjang lapar..ye bukan di buat-buat lapar tau memang lapar..saya akui dan saya faham sangat. Lagi-lagi kalau anak memanjang melekap..Fuh memang mencabar..Pantang tengok makanan sedap ni..semua nak ngap..hehe.

Bagaimana Puan Ebby berjaya turunkan berat badan beliau tanpa berlapar?

Apakah rahsianya?

Puan B ada berkongsi dalam group whatsap detoks yang saya juga join. Banyak tips yang beliau kongsi dan paling best yang latest beliau cerita dah boleh sarung baju T shirt suaminya yang size M. dan baju jubah pun saiz M dah..wow!!!





Sebenarnya B buat detoks ni bukan untuk kurus pun. Tujuan asal nak buang dan singkirkan semua parasit,cacing dari badan. Tapi tak sangka lepas buat detoks parasit,perut makin kempis. Perut pun macam selalu kenyang walau tak makan. Best juga bila kulit muka makin licin dan rasa lebih bertenaga daripada biasa.

Haa..kesan detoks parasit ni memang sangat bestkan. Parasit,cacing yang bersarang lama dalam badan pun agaknya dah kepanasan dan mati. So,berat pun cepatla turun.



B pernah berkongsi 1 hari tu dia makan je macam-macam. Lepas makan nasi,makan laksa pastu makan kek pulak. Tapi berat takde naik pun. Means walau makan macam biasa lepas detoks ni takde lagi berat naik macam buat diet biasa tu.


Untuk buat detoks parasit ni ada beberapa pantang larang :

1) Tak boleh ambil sebarang gula putih ( bebaskan diri daripada minuman 3 in 1 seketika juga ya)
2) Tidak boleh ambil sebarang makanan berasaskan gandum(roti,kuih,kek dll)
3) Bebaskan diri daripada makanan proses (nugget,sosej dll)
4) Elakkan minuman bercaffein

Banyakkan pengambilan air kosong ketika ini sekurang-kurangnya 3liter.

Jika anda alami masalah berat badan,kulit kusam,suka makan makanan manis-manis, kulit berjerawat cubalah buat detoks parasit ni. Tak lama pun, paling lama 2 minggu dan paling sedikit 5 hari ketika bulan penuh. 

Jadi untuk bulan Mei ni jangan lepaskan peluang untuk buat detoks parasit ni..Lagi-lagi dah nak puasa ni elok dan bagus sangat kita detoks dulu.

Nak tahu details mengenai detoks parasit? boleh klik di sini

Apa kata pengguna yang telah jalankan detoks parasit ni. Boleh lihat banyak TESTIMONI DETOKS yang menarik dan banyak sangat kesan positif. Semua sangat happy sebab berat anak dara dah dapat balik..hehe

Jom sama-sama detoks parasit. Kita nyahkan semua parasit,cacing anak beranak dia dari badan. Detoks bantu badan lebih sihat dan bebas dari penyakit.



Nak kesan sama macam B? dan kawan-kawan B yang lain?

Jom hubungi saya segera untuk ketahui mengenai detoks dan jalankan detoks parasit ni.

Boleh SMS/WHATSAPP saya di 016 358 9018 ya.






No comments:

Post a Comment