Mar 29, 2016

Milkbooster Terbaik Bantu Ibu Bertenaga dan Stok Susu Banyak

Badan penat lesu seharian dengan kerja-kerja pejabat yang tidak habis. Kekadang kesuntukan masa tidak sempat untuk mengepam walau beg pam susu di galas setiap hari ke pejabat. Balik rumah pula di hambat dengan kerja-kerja rumah dan anak-anak yang perlukan perhatian. Stok susu anak pula ibarat kais pagi makan pagi..kais petang makan petang. Nak 'menyedapkan' hati terpaksa juga sediakan stok susu formula sebagai bantuan kecemasan.


Kerja pejabat + rumah bertimbun,ibu kerap letih!

Kisah ini mungkin pernah ibu-ibu berkerjaya hadapi. Saya juga pernah alami 'nasib' yang sama. Bila Stress,tidak ada motivasi dan sokongan akhirnya niat untuk menyusu bayi juga terpaksa di lupakan.

Sedihkan? Jadi apa ibu perlu buat? Betul ke ada milkbooster yang dapat membantu ibu menghasilkan susu yang cukup untuk keperluan bayi?


Kepentingan Suplemen bagi Ibu yang Sibuk



Suplemen sangat penting di kala kekangan mendapat zat nutrisi lengkap setiap hari, Nak makan pun terkejar-kejar mengejar dateline yang ditetapkan,mungkin sedikit sukar nak dapat zat makanan yang seimbang dan lengkap setiap hari. Suplemen juga penting bagi mengurangkan stress sekaligus memberikan tenaga dan badan cergas selalu. Bila badan bertenaga, mood ceria,happy insyaaallah proses penghasilan susu badan cepat terhasil dan bertambah-tambah.


Milkbooster Shaklee bantu ibu kekal bertenaga 

Bagi ibu yang ingin mencuba set penyusuan shaklee boleh mengambil Set Penyusuan Shaklee yang terdiri daripada:

1. Vitalea with iron
2. B Complex
3. Ostematrix
4. Vitamin C
5. ESP
6. Alfafa Complex

Ni adalah set ekslusif penyusuan SI.Ada aturan makannya dan insyaallah memang sangat membantu ibu kekal cergas,bertenaga dan susu meriah. Ni pengalaman sendiri sejak saya consume.

Bagi yang kurang bajet boleh mencuba set bajet penyusuan iaiti ESP dan Alfafa Complex

Kedua-dua ni Insyaallah sangat baik untuk boost pengeluaran susu.

Mungkin ramai tidak mengetahui mengenai Alfafa Complex. Alfafa ni merupakan pusat pengumpulan segala nutrien dan kaya dengan vitamin dan zat mineral. Antara vitamin yang terdapat dalam alfafa adalah vitamin A,C dan E serta kalsium,potassium,fosforus dan zat besi.



Namun bagi ibu yang mengalami masalah SLE perlu mendapat rundingan daripada pakar dahulu sebelum mengambil alfafa ya.

TIDAK semua alfafa sama. Alfafa juga ada di jual di supermarket tetapi ia adalah alfafa sprout ( biji cambah). Alfafa complex shaklee daripada daun bermutu tinggi yang di tanam tanpa pestisid,tiada racun kulat dan bebas daripada penggunaan bahan kimia.

ESP milkbooster baik untuk ibu menyusu


ESP juga milkbooster terbaik untuk ibu. Ia sangat popular dikalangan ibu menyusu dan wanita yang ingin cantikkan kulit. Tidak kurang ESP juga sangat baik untuk pesakit diabetes kerana indeks Glisemiks yang rendah membantu mengawal paras gula dan memberi tenaga.

ESP Shaklee adalah sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.


ESP daripada sumber non GMO dan tidak mengubah genetik


Antara pengalaman ibu-ibu yang telah mencuba ESP dan Alfafa Complex:












Alhamdulillah..rata-rata ibu menyusu yang mengambil ESP dan Alfafa ni sangat memuaskan. Malah ada yang dapat membuat stok beratus2 oz sehingga penuh peti ais jika menggunakan teknik penyusuan yang betul.

Juga sangat penting untuk ibu tahu untuk banyakkan susu bukan semata-mata mengambil milkbooster ya. Penting mengetahui teknik yang betul supaya ibu tidak stress apabila susu merudum. Klik lik berikut untuk ketahui teknik betul untuk perbanyakkan susu,

TEKNIK PENYUSUAN SI YANG BETUL

Makanan membantu menambah susu ibu

Pengalaman Puan wahida ,seorang nurse yang sangat sibuk dan berjaya mengumpul stok susu. Setiap hari dapat mengumpul 7-8 oz untuk setiap sesi pam






Tiada yang lebih menggembirakan hati ibu apabila dapat menyusukan bayi sendiri..Cubalah milkbooster shaklee hari ini. Anda pasti merasai perbezaannya selepas mengambilnya.Juga sangat penting untuk ibu mengawal stress,mengambil makanan seimbang,pengambilan air kosong secukupnya dan sentiasa positif.




Nak dapatkan milkbooster ini?

Ibu boleh beli sendiri menggunakan kad kredit/Kad debit di link berikut:





atau boleh hubungi saya seperti berikut. Setiap pembelian akan di sertakan panduan cara makan, guidance dalam group ekslusif dan free gift:-)










No comments:

Post a Comment