Mar 2, 2016

Kulit Cantik Berseri,Jerawat Makin Hilang Selepas Minum Soya ESP

Linda sangat risau..Babynya yang baru berusia 3 bulan kerap menyusu..Seolah-olah 'tidak puas' minum susu..

Linda : Mien, aku risau la susu badan aku ni macam sikit je. Si Wafiy tu minum macam tak puas. Asyik ngempeng je kerjanya..Letih,sakit pinggang semua ada.



Mien : Ke susu ko tak pekat? Nak try tak minum soya tanpa GMO,ESP tu? Memang ramai tiap bulan mak-mak menyusu ni beli..ESP ni milkbooster jugalah.ramai yang ambik puas hati.

Linda: Boleh la try..aku nak order 1 ESP ok.


Selepas beberapa minggu Mien Whatsapp kat Linda.

Linda: Eh sedaplah Mien ESP tu..aku try semua resepi ESP ko bagi kat aku tu..Paling best campuran ESP dengan kurma dan badam..Jadi smoothies yang sangat mengenyangkan..

Mien: Alhamdulillah Linda..seronok dengar ko suke minum ESP tu.Memang kenyang kan kalau ambik ESP ni..Sedap dan lazat gitu..

Linda : Eh paling best husband aku tegur muka aku nampak makin gebu dan berseri..aku ingat laki aku ni saje je nak ngusik kan..tapi adik dan kakak aku pun tegur benda sama..Suka betul...

Mien : Wah,mesti makin cun ko sekarang

Linda : Mana ada..tapi paling best muka dah kurang berminyak takla macam dulu lagi, jerawat pun payah nak naik dah..Kalau naik pun cepat je surut jerawat ni.

Mien : Wah..best tu hasilnya.

Linda : Ha ah,aku kan selalu berjaga malam..adela 'dark cycle' bawah mata ni haa..ko tahu dah hilang lingkaran hitam ni..owh suka betul aku..memang tak sia-sia la aku try ESP ni..All in 1..Wafiey pun dah tak menyusu lama macam dulu..Kulit aku pun dah makin sihat ni..Alhamdulillah






Alhamdulillah, Puan Linda telah mendapat kesan baik dan positif lepas konsisten mengambil soya tanpa GMO ESP ni..Banyak khasiat ESP ni..Bukan setakat untuk penyusuan sahaja malah kulit pun turut cantik dan berseri.









Nikmati penjimatan ESP bulan ini - 


Beli 6 ESP Percuma 1 dan Mendapat Keahlian PERCUMA atau boleh beli twinpack ESP Beli 2 Diskaun 5%


Hubungi saya untuk pembelian dan nikmati harga lebih jimat!









No comments:

Post a Comment