Mar 24, 2016

Bahagia Hati Si Anak apabila Ayah Perokok Tegar dapat Berhenti Merokok

Suami perokok tegar?
ayah dah berpuluh tahun merokok?

Ada beberapa orang customer yang PM saya mengenai VIVIX. Betul ke vivix dapat membantu hentikan keinginan untuk merokok terus?? Berapa botol vivix diperlukan untuk berhenti merokok? Adakah suami akak dapat lupakan terus rokok ni buat selamanya?


saya sangat memahami isihati dan perasaan isteri yang sangat sayangkan suami dan nak sangat suami bebas daripada masalah rokok. Isteri mana yang suka lihat suaminya terus menghisap berbatang-batang rokok setiap hari? Ada yang bermasam muka berhari-hari sebab rokok pun ada. Ada yang sanggup menahan hati mendengar dengkuran suami saban malam dan ada yang patah hati terpaksa menyedut bau kurang enak setiap hari.





Jom saya share bagaimana antioksidan tinggi VIVIX ini dapat membantu mengurangkan nafsu kepada rokok dan seterusnya dapat menghentikan rokok.

Suka saya ingatkan VIVIX ni BUKAN UBAT MERBAHAYA!! LAngsung TIADA Bahan Kimia dan Tiada Kandungan Bahan merbahaya seperti kandungan dadah dan lain-lain. IA BUKAN UBAT ya..

Vivix adalah tonik cecair daripada ramuan semulajadi di hasilkan oleh para saintis Shaklee yang melakukan pelbagai ujikaji,eksperimen,beberapa  kajian saintifik bagi memastikan vivix selamat di ambil dan berkesan untuk penggunanya.

Boleh baca senarai kandungan vivix di SINI


Vivix kaya dengan resveratrol dan dikatakan 10x ganda lebih hebat daripada resveratrol kerana ia ada gabungan bersama polifenol.






Resveratrol is a member of a group of plant compounds called polyphenols. These compounds are thought to have antioxidant properties, protecting the body against the kind of damage linked to increased risk for conditions such as cancer and heart disease. Resveratrol is found in the skin of red grapes, but other sources include peanuts and berries.

Source: WebMD

Resveratrol di katakan dapat mencegah badan seseorang daripada serangan penyakit seperti :



  • Sakit Jantung
  • Kanser
  • Alzaimer
  • Penuaan
  • diabetes 

dan lain-lain penyakit merbahaya. Anda boleh baca kebaikan resveratrol di beberapa link berikut:


Bagaimana Vivix membantu mengurangkan keingin merokok dan akhirnya dapat berhenti merokok?


Vivix membantu men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan keseluruhan badan. Apabila nikotin dah semakin berkurangan dan tiada dalam badan, rasa ketagih kepada nikotin pun akan hilang.

Orang merokok ni mempunyai  satu 'feeling' bila dia hisap rokok. Sebab tu bila dia berhenti hisap rokok, otak dia rasa lain macam & memanggil2 utk dia hisap rokok balik bagi mendapatkan semula 'feeling' tu. Vivix boleh memberikan 'feeling' tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.



Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal ni boleh tahan teruk juga. sebab tu ramai orang yg berhenti merokok tib-tiba, dia kena macam2 penyakit. senang cakap, badan 'terkejut' dgn keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.

secara keseluruhannya vivix membantu membaikpuliih sel-sel badan perokok yang rosak dan membantu memberi tenaga kepada sel.

Sebaiknya Vivix diambil bersama dgn DTX Complex utk detox segala benda yg ada dalam organ dalaman terutama hati. Bayangkanlah hati perokok yang hitam legam akibat asap rokok tu!! dan DTX Complex dapat membantu detoks dan bersihkan toksin pada bahagian hati.

Lagi Testimoni Berjaya Berhenti Merokok


Bahagia hati sang anak apabila ayahnya seorang perokok tegar dapat berhenti merokok!

Lagi Testimoni berhenti merokok dengan vivix di sini



Sekiranya anda atau insan tersayang memang dah bermacam cara buat untuk berhenti merokok dan masih belum berjaya, cubalah alternatif dengan suplemen antioksidan tinggi ini. Vivix membantu membaiki sel badan rosak sehingga ke peringkat DNA. Sebab itu ia boleh membantu perokok kerana jika sel badan sihat insyaallah segala penyakit boleh sembuh dengan izinNya.



Bulan ni ada promosi istimewa twinpack vivix. Jadi ia masa terbaik untuk anda mencuba vivix kerana harga lebih jimat.





PROMOSI VIVIX TWINPACK!

BELI 2 DISKAUN 5%
FREE MEMBERSHIP
FREE POSTAGE
CASH BONUS BULAN BERIKUTNYA SEBANYAK RM36


Dapatkan vivix hari ini untuk kesihatan anda. Tidak ternilai nikmat kesihatan dan ia 1 amanah perlu di jaga sebaiknya.


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan order vivix


No comments:

Post a Comment