Feb 1, 2016

Vivix Shaklee Membantu Pesakit Stroke Kembali Pulih

Di uji diri sendiri atau insan tersayang dengan penyakit stroke bukan sesuatu yang mudah. Perlukan kekuatan dalaman dan sokongan moral daripada insan-insan sekeliling untuk terus bersemangat untuk hidup.


Stroke adalah penyakit menakutkan yang semua orang tidak ingin ia berlaku. Namun ia boleh berlaku pada bila-bila masa sahaja dan kepada sesiapa sahaja. Penyakit stroke adalah 'silent killer' dan boleh mengakibatkan pesakit mengalami kecacatan kekal atau meninggal dunia.

Stroke adalah masalah kesihatan yang di akibatkan oleh salur darah tersumbat dan gangguan bekalan oksigen dan darah ke bahagian otak, 


Faktor terjadinya stroke kebanyakkan adalah disebabkan tekanan darah tinggi melampau,pemakanan yang tinggi garam dan kolestrol,masalah kolestrol tinggi,gaya hidup tidak sihat dan tekanan melampau.

Stroke boleh di atasi dan sekiranya ada ahli keluarga mengalami tanda-tanda seperti di bawah,ia menunjukkan petanda terkena serangan stroke/angin ahmar ini. Segeralah bawa pesakit ke hospital untuk tindakan lanjut. 




Bagaimana untuk mencegah berlakunya stroke?


  • Tukar gaya hidup lebih aktif. Amalkan senaman sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Mungkin sukar bagi yang berkerja kan..Namun boleh cari masa di rumah,senaman di hadapan YouTube pun membantu
  • Ubah pengambilan makanan. Pilih makanan lebih berkhasiat yang kurang berminyak dan berkolestrol tinggi. Juga elakkan makanan segera dan makanan prosess yang tinggi kandungan garam.
  • Lebihkan pengambilan air kosong ( 3liter sehari). Amalkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari
  • Berhenti merokok 
  • Amalkan fisioterapi bagi pesakit stroke dan kuat semangat melawan sakit.
  • Amalkan pengambilan makanan tambahan yang bersesuaian 



Vivix Kaya Antioksidan Baik untuk Pesakit Stroke




Vivix Shaklee rumusan yang kaya dengan resveratrol dan polifenol sangat baik untuk pesakit Stroke.

Dirumus khas dengan 4 ramuan semulajadi membantu pemulihan sel-sel sehingga ke peringkat DNA.

Vivix membantu memperbaiki dan melindungi sel dari rosak,abnormal dari serangan berjuta-juta perosak dan parasit setiap hari.

Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (iaitu kandungan dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

Vivix juga membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu menggalakkan sel menjadi sihat semula.


Alhamdulillah ramai pesakit Stroke telah mengambil vivix dan mendapat kesan baik dan positif daripadanya. Tiada daya upaya semua dengan izinNya. Kita mencari penawar terbaik dan insyaallah Allah sembuhkan.







Memang banyak kebaikan dan khasiat vivix untuk stroke ni. Pelbagai pengujian dan kajian klinikal mengenai VIVIX untuk tingkatkan taraf kesihatan. Anda boleh baca mengenai kajian dan journal vivix di sini

Lagi TESTIMONI VIVIX


Sekiranya insan tersayang atau ahli keluarga mengalami masalah stroke atau angin ahmar ini,jangan berlengah lagi. Segera berikan vivix supaya sel-sel badan mereka dapat di perbaiki dan di pulihkan segera. 


Harga sebotol VIVIX RM475. Lebih murah dan berharga daripada nilai kos perubatan hospital yang mencecah ribuan ringgit.

Sepanjang Febuari ini,anda akan nikmati penjimatan sebanyak 5 sekiranya membeli 2 botol vivix dan mendapat keahlian percuma.


Jom hubungi saya segera untuk dapatkan vivix hari ini. 




1 comment:

  1. Alhamdulillah kepada pesakit yang berjaya sembuh. Belikan lah bagi orang yang tersayang..

    ReplyDelete