Feb 18, 2016

Kebaikan Resveratrol dalam Vivix untuk Rawatan Penyakit

'Kak,betul ke vivix ni ubat mujarab? saya baca macam-macam testimoni..ada kata sembuh kencing manis,darah tinggi,kanser pun boleh hilang..betul ke"

Semalam saya mendapat PM daripada seorang customer bertanyakan mengenai produk semakin laris setiap bulan iaitu VIVIX.

Vivix adalah salah satu suplemen shaklee yang sangat laris di mana jualannya melebihi 1 juta botol di US dan Kanada. Vivix telah Patent-Pending dan dihasilkan daripada ramuan semulajadi BEBAS kandungan merbahaya dan FREE DRUG.









Apa yang istimewa sangat mengenai VIVIX?

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Ketahui khasiat setiap kandungan vivix: Ramuan VIVIX

Manfaat resveratrol dalam 1 botol vivix


Khasiat dan Manfaat Vivix:

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Vivix juga sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



Shaklee mempunyai saintis sendiri yang menghasilkan beribu-ribu kajian dan journal bagi memastikan produk mereka selamat dan berkesan. Pelbagai ujian makmal,ujikaji dan landmark study juga di jalankan.




VIVIX bukan setakat laris di pasaran US malah di semua negara yang menjual Shaklee mendapat permintaan tinggi. 




Apa Kata Mereka yang Mengambil VIVIX?


Ni cerita kawan baik di uni dahulu:

"Su,mak aku dah ambik vivix sebelum ni. dah minum 3 botol. Stop sekejap dan try ambik pa**** tu..Tapi tak samala kesannya. Mak aku lebih suka VIVIX ni..Ni aku nak beli untuk mak aku lagi..dia nak sangat"

Customer 1:

"Kak,ayah saya pernah ambil vivix untuk masalah buah pinggang. Adik yang belikan. Selepas 3 botol minum,doktor cakap result makin baik,bacaan protein dalam urin pun berkurangan..Insyaallah ada rezeki kami nak beli lagi untuk ayah"

 Customer 2:

Ni pengalaman kakak saya sendiri. Dia mengadu bacaan gula(diabetes) naik tinggi..Penyakit warisan belah arwah mak ada kencing manis:-(

Bacaan kak naik tinggi,doc cakap kalau check lagi sekali tinggi nak kene cucuk insulin..

Alhamdulillah saya bagi cuba 1 botol vivix, bacaan gula turun dan doc bagitahu tak perlu lagi ambil insulin. Jaga makan dan makan ubat biasa sahaja..Alhamdulillah,lega sangat dengar.


Customer 3 :

Kakak Ipar di diagnose menghadapi kanser limfoma stage 4. Menjalani rawatan kimoterapi sehingga habis gugur seluruh rambut dan badan kurus kering.

Alhamdulillah kakak semakin pulih. Sudah boleh mengajar semula (beliau mengajar pra sekolah). Telah mengambil vivix selepas rawatan kimoterapi.

Alhamdulillah sue,kalau penat sangat akak minum vivix ni cepat beri tenaga. takdela letih sangat. Saya lihat rambut beliau juga sudah lebat dan badan sedikit berisi.

Alhamdulillah ya Allah,Engkau memberikan kebaikan pada insan-insan tersayang sekeliling saya ni kesihatan baik dengan pengambilan VIVIX.


Cerita di atas semua adalah cerita benar. Memang bukan rekaan ya!!




Lagi Testimoni mengenai VIVIX:



Hampir Lumpuh akibat kecederaan 'soft tissue injury' akhirnya beliau mencuba vivix dan mendapat kesan baik


Alhamdulillah semua dengan izinNya..Tak salah mencuba rawatan alternatif. Yang penting ia selamat dan dari bahan semulajadi. Jika ia boleh menambahbaik nilai kesihatan kenapa tidak sanggup melabur sedikit wang untuk kesihatan lebih baik bukan?




Alhamdulillah bulan ini anda masih boleh nikmati harga vivix dengan lebih murah dengan promosi twinpack : Beli 2 diskaun 5%, dapat free membership dan free postage. Malah lagi menjimatkan kerana anda bakal mendapatkan cash rebate (bulan berikutnya) terus ke akaun anda.


Vivix mampu menambahbaik nilai kesihatan dan memang sangat berbaloi dengan wang yang dikeluarkan. Jika anda mempunyai masalah kesihatan,cubalah alternatif dengan vivix, Insyaallah memberi kesan positif.


Berminat untuk mendapatkan VIVIX?

Vivix hanya di jual di Shaklee Outlet dan Pengedar Shaklee yang Berdaftar.

Boleh hubungi saya Pengedar Shaklee Sah (ID 889806) dengan mendapat penghantaran Percuma:






1 comment: