Oct 14, 2015

3 Produk Asas Shaklee yang Perlu Anda Ambil Untuk Sihat dan Bertenaga

Alhamdulillah,isnin lepas sempat ke kelas Nutrisi di Faizland dan penerangan details mengenai supplemen asas oleh Nutrionist Shaklee ,Puan Sarah dan Puan Celine.

Shaklee mempunyai pelbagai rangkaian jenis produk dan bagi anda yang baru 1st time nak cuba supplemen Shaklee dan tidak mempunyai apa-apa penyakit,boleh mengambil 3 produk asas ini untuk kesihatan yang baik.


Saya baru nak cuba Shaklee? Apa yang perlu saya ambil??




Sebelum itu penting untuk anda yang nak makan shaklee ni tahu serba sedikit mengenai Shaklee. Shaklee adalah suplemen tambahan yang berasaskan bahan-bahan semulajadi.Produk yanh dihasilkan bebas bahan kimia,TIADA bahan pewarna,pengawet dan pemanis.

Setiap produk yang dihasikan melalui proses pengujian yang begitu teliti oleh saintis-saintis Shaklee dan untuk RND sahaja beribu-ribu dollar dihabiskan bagi memastikan produk selamat,berkesan dan tidak memudaratkan.




Begitu banyak ujian kualiti dan ujian saringan di jalankan ke atas bahan-bahan tumbuhan yang digunakan dan Shaklee juga mempunyai beribu-ribu kajian landmark bagi memastikan pengguna mendapat kesan yang baik.






Antara 3 produk/suplemen asas shaklee adalah:

1) ESP
2) Vitalea
3) Omegaguard


Kenapa 3 supplemen di atas ni sangat penting dan perlu anda ambil?

Secara ringkasnya ia membantu penghasilan sel-sel badan yang sihat. Bila sel-sel badan kita sihat,penyakit pun payah nak datang,kulit pun cantik dan badan pun bertenaga dan cergas,

ESP untuk sel yang sihat





ESP ni adalah protein tanpa GMO yang membentuk struktur asas untuk sel-sel tubuh badan. Ia membantu menghasilkan sel-sel tubuh yang sihat,baik dan menggantikan sel-sel yang dah rosak.



Sebab tu ramai yang konsisten minum ESP ni dapat hasil kulit lebih cantik dan sihat.Malah parut-parut lama pun dah pudar hilang sebab sel-sel baru telah berganti.

Kenali lebih lanjut mengenai ESP di sini


Vitalea untuk Suburkan Sel




Multivitamin Vitalea bantu sel-sel yang terhasil tadi menjadi lebih sihat. Dalam Vitalea ni ada 28 jenis vitamin dan zat mineral. Ia sangat penting untuk kesihatan menyeluruh serta membantu sistem imun sihat.

Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir pun amalkan suplemen Vitalea ni untuk cergas dan bertenaga setiap hari.

Jadi nak sihat cergas dan bertenaga,jangan skip Multivitamin Vitalea ni ya:-)

Kenali lebih lanjut tentang Vitalea di sini


Omegaguard untuk Pelancaran Darah




Omegaguard pula adalah minyak ikan terbaik Omega-3 yang kaya dengan DHA dan EPA. Ia bantu pelancaran darah dengan sempurna ke seluruh badan dan membantu mengekalkan kesihatan kardiovaskular dan sangat baik untuk kesihatan jantung.




Malah ibu-ibu yang mengamalkan pengambilan Omega-3 ini dapat bantu perkembangan otak dan penglihatan bayi.

Apa yang menarik mengenai Omegaguard ini adalah ia adalah minyak ikan 99% daripada keseluruhan ikan BUKAN daripada hati ikan dan proses penyulingannya juga sebanyak 3 peringkat untuk memastikan bebas daripada pencemaran dan bahan berbahaya dari laut seperti kadmium,merkuri dan lain-lain.




Kenali lebih lanjut mengenai Omegaguard di sini


Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk asas ni boleh hubungi saya segera ya.Kebetulan pula bulan ni adalah bulan terakhir untuk mendapat Multivitamin Vitalea SECARA PERCUMA dengan setiap keahlian dan pembelian mana-mana produk. Maksudnya jika anda beli 1 botol omega guard dan menjadi ahli shaklee (bayaran RM80 sekali sahaja),anda akan mendapat 1 botol VITALEA secara PERCUMA.

Jadi sangat untung tau..Sebelum tawaran ni TAMAT pada 30 Oktober ini,cepat-cepatlah hubungi saya ya. Rugi tau lepaskan multivitamin FREE ni.

Setiap pembelian akan disertakan panduan cara makan dan konsultasi berterusan. 


Hubungi saya seperti berikut:











No comments:

Post a Comment