Jul 31, 2015

Promosi Julai 2015: Set Kesihatan Terbaik untuk Sihat,Cergas dan Bertenaga

Hari ni last day promosi bagi bulan Julai iaitu VIVIX , B complex dan Vitalea for Children. Bagi anda yang ingin memiliki salah satu produk promosi ni masih ada beberapa jam untuk mendapatkannya. 



Ketiga-tiga supplemen ni antara produk terlaris setiap bulan. Vivix ni sesuai untuk ibu bapa yang mempunyai masalah sakit lutut,sendi,masalah diabetes,darah tinggi dan pelbagai penyakit kritikal lain.Ramai anak yang mengambil kesempatan promosi bulan ni dan kebetulan jatuh pada bulan hari raya,jadi dapatla berikan 'hadiah istimewa' ni pada syawal lepas. Dengan harga promosi,harga vivix sangat-sangat jimat hampir RM 700 lebih juga. Jadi bagi penggemar vivix,inilah masa terbaik untuk rebut harga lebih rendah dan jimat.




B Complex pula sangat sinonim dengan vitamin cantik dan ia juga tersenarai dalam set prenatal dan posnatal. Bagi ibu hamil dan ibu berpantang sangat-sangat di sarankan mengambil B Complex lengkap dengan asidfolik ni bagi memberikan tenaga,mengelakkan kelesuan dan mengatasi stress. Bagi ibu-ibu baru lepas berumahtangga dan nak cepat-cepat timang baby pun disarankan mengambil B Complex ni..Insyaallah B Complex ni paling lengkap dan terbaik di pasaran.






Shaklee tidak tertumpu kepada supplemen dewasa sahaja. Sudah hampir 4 bulan rasanya promosi Vitalea for Children - Beli 3 Percuma 1 ni di pasaran, Istimewa multivitamin ni ianya membantu melengkapkan keperluan nutrisi untuk kanak-kanak.





Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan mana-mana supplemen di atas boleh hubungi saya segera, Setiap pembelian akan di sertakan sekali panduan cara makan.

Untuk anda yang ingin mendapatkan penjimatan berganda atau berminat menjana pendapatan dengan YES programme boleh membeli mana-mana set Wellness di bawah..

Setiap pembelian akan mendapat percuma 1 botol Multivitamin Vitalea untuk dewasa dan diskaun sebanyak 5%



Hubungi saya seperti berikut:

SMS/WHATSAPP : 016 358 9018
PM FB : SUHAILA JOHAR
COD : BANGI/KAJANG/MINES
POSLAJU/GDEX/CITYLINK SELURUH MALAYSIA


No comments:

Post a Comment