Jul 24, 2015

Cara Menghilangkan Sel Kulit Mati dengan Produk Selamat dan Semulajadi

Raya-raya ni mestilah nak cantik-cantik dan berseri kan..Lagi-lagi dah lama tak buat facial muka dan buang whiteheads dan Blackheads kat muka..Kulit wajah kita pun nak kene 'servis' untuk dapatkan hasil kulit yang bersih,halus dan berseri.



 Kalau anda yang rajin scrub setiap minggu dan belai wajah setiap hari mungkin tidak perlu risau..Pasti kulit wajah cantik berseri dan halus...Kalau jenis tak berapa rajin macam saya ni nak berscrub,tapi nak hilangkan daki-daki,sel-sel kulit mati ni sangat mudah..Hanya dengan Nutriwhite Action Makeup Remover dan Pencuci Muka Gentle Deep Foaming Cleanser,ia dapat membantu anda mendapat kulit lebih licin,lembut dan berseri.




Saya ingatkan Makeup Remover ni untuk tanggalkan mekap sahaja..Al maklum saya sendiri tak bermakeup jadi buat ape nak pakai bende alah ni kan..Tapi sebenarnya Nutriwhite ActionMakeup Remover ni membantu untuk menyingkirkan sel-sel kulit mati di wajah dan badan.

Apa yang best sangat pakai Nutriwhite Action Makeup Remover ni??

Haa..sambil-sambil duduk tu kan,anda picit sedikit Makeup Remover ni kat jari dan gosok seluruh muka..Haa nanti best sangat bila boleh tertanggal kulit-kulit mati dan keluar daki..Boleh guna setiap hari untuk tanggalkan kotoran-kotoran yang ada di wajah dan kulit badan kita..Bestnya ia tak melekit dan tak memedihkan kulit.


Fungsi Nutriwhite Action Makeup Remover:

- menjadikan kulit anda licin,lembut dan berseri
- Tunas pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
- Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit
- menggunakannya secara konsisten akan membantu kulit makin lembut,tidak berminyak dan kulit lebih berseri.

Bahan utama didalam Action Makeup Remover ni adalah daripada tumbuh-tumbuhan semulajadi.Ia bebas merkuri,FREE paraben dan tiada bahan kimia..Memang selamat untuk kegunaan setiap hari.


Sebaik-baiknya selepas menggunakan makeup remover ni anda mencuci muka menggunakan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser. Terus terasa licinnya kulit wajah dan berseri:-)


Fungsi Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser:

- membersih dan meyegarkan kulit
- Rumpai laut menghilangkan kotoran,membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Kulit makin lembut dan segar

Kedua-dua ni boleh di gunakan pada waktu siang dan malam.


Kenapa anda perlu memilih Nutriwhite?

  • dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan AS
  • 3 tahun untuk pembangunan produk
  • Ujian yang menyeluruh
  • Unik,pengwujudan ekslusif pelbagai dimensi pendekatan untuk pemutihan
  • Selamat dan berkesan
  • Bebas merkuri
  • Patent-pending whiten-16 adalah campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat membantu mengurangkan melanin sedia ada untuk kulit lebih cerah dan putih



Bahan-bahan Nutriwhite Shaklee


Ramai dah jatuh cinta dengan produk hot ni..Ia setanding dengan jenama mahal di pasaran tetapi mampu milik untuk semua..Sesuai untuk kulit normal dan tiada masalah kulit teruk/sensitif


Testimoni Pengguna Makeup Remover



Testimoni Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee


Haa,kalau terasa banyak sangat whitehead,blackhead dan kulit-kulit mati tu,anda cubalah set kombo ini..Rasai sendiri perbezaanya..Pasti anda akan puas hati..Kulit makin licin,bersih dan berseri.

Produk hot ni sangat laris di pasaran dan cepat sangat habis stock..Permintaan sangat tinggi kerana sangat jimat,pakai berbulan-bulan pun belum habis dan pastinya hasil yang memuaskan.


Sekiranya anda ingin mendapatkan set kombo ini dan ingin membuat pembelian sendiri menggunakan kadkredit/kad debit boleh menggunakan sistem online.Hanya click pada image di bawah sahaja:




Atau sekiranya ada sebarang pertanyaan atau memerlukan konsultasi set bersesuaian boleh hubungi saya seperti berikut:


SMS/WHATSAPP: 016 358 9018 (Sue)

FB page : Impianz Shoppe

COD area : Bandar Baru Bangi/Kajang/Cyberjaya/UPM/Uniten/UKM

Pos laju/GDEX/Citylink seluruh Malaysia













No comments:

Post a Comment