Jun 3, 2015

Rahsia Kecantikan Kulit - Kulit Makin Cerah,Tiada Parut dan Bebas Jerawat


Seperti biasa,awal bulan ni biasa sharing pasal promosi bulanan. setiap bulan Shaklee menawarkan promosi hebat untuk produk-produk yang terpilih dan bulan Jun ni sesuai juga dengan kedatangan syawal,ada promosi hebat set kecantikan kulit iaitu Vitamin C Sustained Release dan Vitamin E..




Set kulit cantik ni sangat sesuai untuk hilangkan parut jerawat,atasi masalah kulit kering,kurangkan jeragat dan juga cerahkan kulit wajah..Haa sesuai sangatlah dah nak raya nanti..


Vitamin C memang sinonim untuk cantikkan kulit tetapi jika di gabungkan bersama dengan Vitamin E memang bertambah baik dan dapat pulihkan kulit dengan lebih cepat.



Apapun, kedua-dua ni memang saya dah cuba dan makan setiap hari dan rasai sendiri perubahannya.Memang sangat awesome..Bukan sahaja untuk di makan,malah boleh juga dibuat masker sebelum tidur tau..



Vitamin C ni banyak sangat kebaikannya dalam kehidupan kita dan vitamin C mudah musnah dalam suhu yang tinggi,mudah teroksida dan mudah larut dalam air.Jadi kita perlu mengambilnya setiap hari.






Adakah anda mendapat bekalan Vitamin C mencukupi setiap hari?


Tahu tak kalau badan kita kekurangan vitamin C, kita akan dapat rasai perubahannya pada diri..Haa jom cek adakah anda alami kesan-kesan di bawah..Kalau ada maknanya badan anda memerlukan vitamin C..



Kesan-kesan sekiranya kekurangan Vitamin C:



- Cepat letih dan lemah
- Sentiasa tertekan.
Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik, tapak kaki keras dan kasar.
- Mudah diserang demam, batuk dan selsema.
- Wajah dan kulit lebih cepat nampak tua dari usia.
- Antibodi yang lemah.
- Sakit-sakit sendi.
- Kapilari atau salur darah cepat tersumbat.
- Luka lambat sembuh.
- Gigi kelihatan kuning terutama bagi perokok.


Kebaikan Vitamin C kepada Kulit


Vitamin C sangat berkesan dalam mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata,licin dan berseri.Ia juga dapat kekalkan kelembapan kulit,menghilangkan bintik-bintik hitam,memudarkan jeragat dan lingkaran gelap bawah mata


Lagi kebaikan Vitamin C untuk tubuh badan kita


Ramai yang tidak tahu selain daripada Vitamin C,Vitamin E juga memaikan peranan penting dalam kecantikan kulit dan untuk mendapat kulit yang sihat.

Panduan ketika Membeli Vitamin E

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia. 



Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik. 



Kebaikan Vitamin E ke atas kesihatan





  • Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
  • Mencantikkan kulit dan mengekalkan awet muda
  • Mengurangkan parut
  • Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
  • Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
  • Merawat masalah keintiman
  • Merawat masalah seksual lelaki dan bagus untuk kesihatan prostat
  • Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi



  • Ramai yang sudah mencuba kedua-dua set cantik ini dan mendapat hasil yang sangat memuaskan..Rugi tau jika anda mengalami masalah kulit tidak cuba mengambil kedua-dua vitamin E..

    Kelebihan Vitamin-vitamin Shaklee
    • Tiada bahan pengawet
    • Tiada bahan pewarna
    • Tiada bahan kimia
    • Halal
    • Mendapat kelulusan KKM
    • Dari bahan semulajadi dan asli

    Untuk mendapat kulit yang cantik juga memerlukan pengambilan air kosong yang secukupnya setiap hari dan selalu mengurut wajah sambil berselawat.


    Tengok video kat bawah ini,Puan Norfarizan dah bebas masalah berjerawat bertahun-tahun selepas mengambil secara konsisten..Parut muka pun dah pudar dan kini mukanya makin cerah,gebu dan berseri,




    Sekiranya anda berminat untuk dapatkan kulit cantik,putih dan gebu,cubalah set kecantikan ini..Pasti anda berpuas hati dan hasilnya sangat lumayan:-)

    Berbaloi sangat beli supplemen ni kerana tahan sehingga 4-6 bulan dan sangat jimat..

    Nak lagi jimat??haa jom join keahlian dan dapatkan harga promosi runtuh sepanjang bulan Jun ini..

    Hubungi saya seperti berikut untuk pertanyaan dan pesanan:





















    No comments:

    Post a Comment