Apr 28, 2015

Resepi Apam Coklat Gebu

Assalamualaikum..selamat pagi..

Hari ini nak share resepi best yang dah buat semalam..rupanya senang je nak buat apam atau muffin ni..yang penting kena berani mencuba:-)

Sebelum tu pastikan ada bekas acuan apam atau papercup untuk membuat kuih ini..

Saya hanya mengikut resepi berikut untuk membuat apam coklat ini.Memang gebu dan sedap macam beli kat luar

Saya mendapat 22 biji apam coklat ni..so kalau akak-akak nak dapat lebih boleh upkan bahan2 ni 2 kali ganda ya..

Ini resepinya..saya dapat dari FB 'resepi ringkas tapi sedap'kalau tak silap la..Terima kasih pada yang sharing.



Alhamdulillah anak-anak sangat suka dan licin sekelip mata..Hari ini boleh buat lagi nampaknya...



Nyum nyum..selamat mencuba:-)


7 comments:

  1. resepi apam ni macam resepi kek je, selalunya guna ais krim soda ... tq sebab share resepi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo saya jarang buat kek..tp lbh krg je ngan kek coklat rasanya

      Delete
    2. Oo saya jarang buat kek..tp lbh krg je ngan kek coklat rasanya

      Delete
  2. Sedapnya. Boleh cuba resipi ni. Thanks :)

    ReplyDelete
  3. saya dah cuba resepi nie, mmg sedap sangat,,trima kasih sangat share ye..moga allah murahkan rezeki awak..lg satu mtk halal lh ye resepi nie,,coz dh 2 kali buat hasil sama..sedap..

    ReplyDelete