Apr 24, 2015

Rawatan Kanser: Vivix Shaklee Membantu pesakit kanser



Bercerita pasal kanser,amat mendebarkan perasaan dan sudah pasti hati pun tidak tenang.Manakan tidak ia adalah penyakit merbahaya yang meruntun hati.Sesiapa yang menghidapinya sahaja yang tahu.Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.

Baru-baru ini,kakak ipar saya di diagnose menghidapi kanser darah iaitu Limfoma.




Limfoma adalah salah satu jenis kanser darah yang terjadi ketika limfosit B atau T,iaitu sel darah putih yang menjaga daya tahan tubuh, menjadi abnormal dengan membelah lebih cepat dari sel biasa atau hidup lebih lama dari biasanya. Limfoma dapat muncul di berbagai bagian tubuh, seperti nodus limfalimpasumsum tulang, darah, atau organ lainnya, yang pada akhirnya akan membentuk tumor, yang tumbuh dan mengambil ruang jaringan dan organ di sekitarnya, sehingga menghentikan asupan oksigen dan nutrien untuk jaringan atau organ tersebut.


Asalnya beliau menghadapi penurunan berat badan yang mendadak dan sering lesu. Bekerja sebagai seorang guru Pra Sekolah lagi memerlukan tenaga kan..Jadi beliau sering merasa letih dan lesu sehinggakan pucat muka dan tiada selera makan


Apabila diperiksa doktor,beliau mengalami masalah HB yang sangat rendah iaitu hanya 5.5mg/mol sahaja.Bayangkan betapa rendahnya hemoglobin badannya. Saban bulan beliau perlu ke hospital untuk tambah darah dan doktor mencadangkan beliau mengambil suplemen vitamin B dan vitamin zat besi untuk tingkatkan HB beliau.




Kemudian beliau mengambil set Anemia,iaitu terdiri daripada Vitalea,B Complex dan Vitamin C.


Kemudian apabila ujian kesihatan keseluruhan di lakukan,doktor diagnose beliau bukan mengalami masalah asma sebenarnya tetapi menghidapi kanser limfoma di atas dan ia sangat menyulitkan.Doktor mencadangkan beliau untuk menjalani rawatan kimoterapi untuk bulan seterusnya.


Allahukabar.berat telinga mendengar berat lagi yang memikul bebanan tersebut. Semoga Allah kurniakan kekuatan pada kakak ipar untuk hadapinya.


Berusaha Terbaik untuk melawan kanser


Setiap penyakit ada penawarnya. Kita usaha yang terbaik dan selebihnya serahkan pada DIA yang MAHA BERKUASA untuk menyembuhkan.Saya meminta kakak mencuba Suplemen Vivix kali ini untuk membantu sel-sel badannya pulih dan mudah-mudahan dengan izinNya sembuh segera.



Apakah Kandungan Bahan VIVIX?



1. Muscadine Grape 
Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti-bakteria

2. Purple Carrot 
Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung

3. Elderberry (Sambucus Niagra) 
Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman

4. Polygonum Cuspidatum
Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah ,mengurangkan berat badan



Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Kanser?



Dalam Shaklee,Vivix adalah supplemen yang kaya antioksida.



Vivix yang kaya dengan resveratrol dan polifenol bertindak memperbaiki DNA dalam tubuh badan.Vivix membantu pembentukan semula sel-sel yang telah rosak dan yang terganggu akibat kanser.

Apabila sel telah dibetulkan, sel-sel itu akan mati dengan sendirinya (apoptosis) dan sel kanser akan berkurangan sehingga terus hilang buat selama-lamanya. Itulah cara Vivix menyembuhkan kanser.


Selain itu, Vivix juga mampu merawat luka dan tisu yang rosak akibat dari pembedahan, kimoterapi, radioterapi dan sebagainya.
Vivix juga bertindak menguatkan sistem ketahanan tubuh untuk melawan sel-sel kanser dari terus merebak dan membantu pesakit meredakan kesan sampingan akibat rawatan kanser.

Testimoni Vivix
Sebelum saya share testimoni vivix ini,saya nak share 1 kisah pesakit kanser iaitu Master Lau Chew Hian bekas Pengacara NTV7 yang bertarung dengan kanser hampir 8 tahun kini bebas dari kanser dengan konsisten pengambilan vivix!
Tiada daya upaya melainkan dengan izinNya

Rawatan Kimoterapi selama 8 tahun dan kini bebas dari kanser selepas rutin pengambilan vivix
Kanser dah berkurang selepas amalkan vivix
Kanser payudara dah surut dan tidak teruk lagi
Kanser Usus Stage 4 Sembuh dengan izinNya
Tidak perlu lagi Kimoterapi
Bebas dari Kanser Ovari.Alhamdulillah

Penyakit auto-immune semakin sembuh dengan vivix!




Sekiranya anda atau ahli keluarga menghadapi masalah kanser atau tumor ini,cubalah ambil VIVIX ini.Tak salah mencubakan..Alhamdulillah bila baca kisah keajaiban mereka tiada yang mustahil dengan IzinNya.

Kita hanya mampu berusaha dan semoga Allah sembuhkan melaluinya.


Banyakkan berdoa juga semoga Allah hapuskan penyakit ini dan seterusnya memberi kesihatan terbaik untuk kita..Ameen
Saya pohon semua doakan yang terbaik untuk kesihatan kakak ipar saya ya..


Anda ingin mencuba vivix?

Harga sebotol vivix ,150 ML adalah RM475. Sekiranya anda ingin harga lebih jimat saya cadangkan anda join keahlian serendah RM70 sahaja dan terus mendapat harga ahli.


Tiada anigerah ternilai daripada nikmat kesihatan. Kos perubatan di hospital untuk kimoterapi mencecah puluhan ribu ringgit! Cegah segera dan dapatkan kesihatan terbaik dengan antioksidan tinggi kaya resveratrol ini.


Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan pembelian  vivix seperti berikut:


















No comments:

Post a Comment