Feb 24, 2015

Vitamin untuk anak: 5 sebab vitamin 'Vitalea for children' patut di ambil oleh anak anda

Terdapat pelbagai jenis vitamin untuk anak-anak.Hari ini saya ingin share kebaikan 1 multivitamin yang sangat kaya dengan pelbagai jenis vitamin dan mineral ini iaitu Vitalea for children.Multivitamin ini sangat saya rekomen pada anak-anak anda sekiranya mereka:

- susah untuk makan dan sering memilih makanan
- sering tak sihat : demam,batuk dan selsema
- Tak suka makan sayur dan buah
- susah untuk fokus di dalam kelas bagi yang sudah sekolah


Bermula Januari lagi,promosi beli 3 botol percuma 1 telah berlangsung dan promosi ini bakal berakhir pada 28 Febuari ini..


5 sebab anda patut memilih suplemen Vitalea for children ini untuk anak-anak kesayangan anda:

1) Bebas Gluten

Anda tahu apakah itu gluten? Gluten  ialah protein lekit iaitu apabila kanji di keluarkan dari tepung, Ia banyak digunakan dalam tepung gandum dan barli.
  1. Gluten (from Latin gluten, "glue") is a protein composite found in wheat and related grains, including barley and rye. Gluten gives elasticity to dough, helping it rise and keep its shape and often gives the final product a chewy texture.
Siapa Yang Perlukan 'gluten Free' ?
  • mereka yang menghidap penyakit coeliac/celiac disease ( alergi terhadap gluten)
  • kanak-kanak yang menghidapi penyakit Autisme( kerana biasanya kanak-kanak autisme  mengalami kelainan pada usus mereka )
  • mereka yang mengalami gangguan pada sistem  pencernaan seperti cirit birit berpanjangan 
  • perut kembung dan ,
  • kurang tenaga.

Jadi sekiranya anak anda mengalami masalah di atas, Vitalea for kids selamat untuk anak anda kerana ia bebas kandungan gluten.


2) Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral

Multivitamin Vitalea for children mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral yang di perlukan oleh badan. Bayangkan berapa banyak yang boleh kita sediakan setiap hari dalam bentuk hidangan makanan untuk bekalkan 18 jenis vitamin  dan zat mineral ini? Jenuh kot nak kira satu persatu jenis vitamin setiap hari. Tapi dengan pengambilan 2 biji setiap hari,anak anda sudah mendapat khasiat pelbagai vitamin dan mineral ini


Kandungan vitamin dan mineral dalam vitalea for children


3) Sumber kalsium untuk pembentukan tulang

Kalsium memang tidak dinafikan lagi memang sangat penting dalam tumbesaran kanak-kanak. Vitalea for children mengandungi kalsium dan juga magnesium untuk tulang dan gigi yang sihat dan kuat!

4) Lengkap dengan vitamin C dan B Complex

Kandungan Vitalea for children mengandungi 100% sumber lengkap vitamin C dan vitamin B untuk tumbesaran dan kesihatan yang baik. Ia juga membantu mengurangkan rasa letih dalam menjalani aktiviti harian.

5) Bebas  Perisa,Pengawet dan Pewarna

Semestinya ia selamat untuk kanak-kanak dan sangat istimewa kerana totally 100% bebas dari bahan pengawet,perisa tambahan dan juga pewarna.

Kandungan yang mengandungi perisa,pengawet boleh menyebabkan kanak-kanak terlalu aktif dan juga boleh menyebabkan terbantut tumbesaran dan tidak bagus untuk kesihatan.


Promosi Multivitamin Vitalea for kids akan berakhir 4 hari sahaja lagi! 

Pembelian 3 botol akan mendapat percuma lagi 1 botol!!


Kesihatan anak-anak tidak ternilai pentingnya buat kita sebagai ibu bapa.Pastinya kitra mahukan yang terbaik untuk mereka dan ingin melihat mereka kekal sihat dan cergas sepanjang masa kan??

Anda patut hadiahkan multivitamin ini untuk anak-anak anda. Saya telah berikan pada anak-anak dan sangat berpuas hati kerana anak mula menunjukkan minat untuk makan ( sebelum ni memilih sangat!)



Dan paling penting saya tidak perlu terlalu risau sekiranya anak-anak tidak cukup pengambilan sayur/buah kerana dapat 'topap' vitamin ini:-)

Jom dapatkan segera PROMOSI ini..

Beli 3 PERCUMA 1

Sekiranya anda ingin membuat pembelian sendiri menggunakan kad debit/kad kredit anda bolehla click pada link di bawah:


BELI SEKARANG VITALEA FOR KIDS



ATAU hubungi saya seperti berikut untuk order /pertanyaan:









No comments:

Post a Comment