Nov 28, 2014

Mudahnya dapat bekalan air bersih dengan Water Pitcher Shaklee

Musim kenduri kendara dah kunjung tiba..Cuti sekolah ni mesti ada yang nak hadiri kenduri saudara-mara  atau kawan-kawankan?? Masih mencari hadiah istimewa untuk bakal raja sehari? Haa saya nak cadangkan anda hadiahkan penapis air Water Pitcher ini..Sangat best!! Mesti pengantin pun teruja dapat hadiah ini..



water pitcher shaklee


Untuk makluman,Shaklee menyediakan Water Pitcher yang sungguh istimewa dan unik! Kebiasaan kita perlu pasang pada paip di sinki atau saluran paip..Tapi yang ini TIDAK!!

Bentuknya seperti jug yang boleh di bawa dan di angkut kemana sahaja anda pergi.. senang kata,Portable dan boleh di bawa ke mana-mana sahaja.Owh sungguh mudah!

Bayangkan anda nak balik kampung,nak bercuti,nak ber 'camping' atau berkelah di luar,semestinya nak bekalan air yang bersihkan..Kenapa nak susah kalau anda boleh bawa sahaja Water Pitcher ini..Jimat duit dan air pun di jamin bersih dan sedap.


Saya pasti kebanyakan rumah sekarang dah ada penapis air yang di pasang pada saluran paip kan..Pernah tengok dan cuci tak penapis air tu? Fuhh, kalau kat KL ni, memang berkarat dan kuning la penapis tu..Sampai masa memang kene selalu tukarkan..


Bagi yang tinggal di apartment kos rendah,kemudahan air bersih sangatlah penting. Jika anda tak mampu untuk bayar beribu-ribu ringgit untuk memasang penapis air sedia ada,gunalah yang ini.Sangat mudah,jimat malah anda tak perlu lagi beratur untuk mengisi air dari mesin air di luar yang belum tentu terjamin kebersihannya.



Mengapa anda perlu memilih Water Pitcher Shaklee??




Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!

• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan - dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama


Pilihan Bijak!

• Hanya beberapa sen bagi seliter air
• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
• Ringan dan mudah dibawa
• Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak dan menggunakan sumber tenaga elektrik

Water Pitcher ni merupakan jug pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon dan ia boleh menapis sehingga 303 liter air ( 80 gelen) bagi setiap blok.

Anda boleh memasang sendiri mengikut manual yang di sediakan ,tidak perlu maintenance bulanan, ada free karbon yang boleh di tukar selepas habis penggunaan 80 gelen ni ( 2 karbon di sediakan)


Sangat mudah dan saya pasti anda sukakannya.Angkut saja ke mana sahaja..



Berminat untuk mendapatkan water pitcher ini? Boleh hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut.Saya telah menggunakannya dan sangat berpuas hati. 





SMS/WHATSAPP: 016 358 9018

PM FB : SUHAILA JOHAR @ FB PAGE: IMPIANZ SHOPPE
Email: sufiyah44@gmail.com




No comments:

Post a Comment